Tråd: Vintermøde 2012(2013)

HVIS man ikke har modtager mails om det, så afholdes der vintermøde hos mig d. 8-9-10 febuar.

Hermed vil vi gerne invitere til Dansk Donaldist-Forenings traditionsrige vintermøde i Voldby ved Hammel.
Det finder sted 9.-10. februar. Mødeværten, Peter Christensen inviterer de, der har lyst til at
komme om fredagen den 8., hvor der vil være hjemmebagt kage fra kl. 14.

Lørdag formiddag er der mulighed for at besøge Stribeladen i Aarhus, inden det første officielle mødepunkt
(generalforsamlingen) begynder kl. 13.

Vi stopper I løbet af søndag eftermiddag – som sædvanligt, når der ikke er mere at snakke om og folk så
småt skal til at køre hjem.

Der er masser af plads til private biler ved mødestedet – og også de offentlige transportmuligheder til
Voldby er gode:
bus fra Aarhus / Viborg (linie 114) samt
bus direkte fra København (f.eks Kastrup)
(http://www.abildskou.dk/da/linie888/rej … ppesteder/)  Bussen stopper i Voldby (+100 m. til fods)

Adressen er
Kirkestrædet 1
Voldby
8450 Hammel

Forplejning er som sædvanligt for egen regning og til rimelige priser.
Vanen tro vil der være mødeplakat til alle fremmødte, så husk gerne et plakatrør .
Fra bestyrelsens og mødeværtens side glæder vi os til et godt møde.
Tilmelding kan ske til formanden, på acs@ddfr.dk eller mobiltlf. 30310746

Sv: Vintermøde 2012(2013)

Og jeg har allerede modtaget 3 tilmeldinger - udover bestyrelsen og mødeværten som nærmest er fast inventar.

Andre der evt. regner sig selv som fast inventar må meget gerne give besked, så vi er sikre på om I kommer.

Husk også endelig at opdatere jeres mail-adresse hos kassereren - jeg sendte invitationen til vintermødet for 4 dage siden, den 7. januar - den kommer fra acs@ddfr.dk så tjek evt. emsige spam-filtre osv.

Det bliver helt sikkert  hyggeligt og jeg glæder mig smile

Økonomien tillader desværre ikke de store udlandsrejser på denne tid af året, så jeg forbliver hjemme på den sneklædte solskinsø.
Jeg skal nok sende jer en venlig tanke lørdag aften/nat, når den norske quiz løber af stablen ;-)
God fornøjelse.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jeg ser meget frem til at se jer alle sammen igen. Det skal nok blive en super hyggelig weekend.

Peter, har du et overslag på hvor meget vi kommer til at skulle betale for mad på mødet - det er nogle af de meget velkomne førstegangsdeltagere der er nysgerrige smile

AC skrev:

Peter, har du et overslag på hvor meget vi kommer til at skulle betale for mad på mødet - det er nogle af de meget velkomne førstegangsdeltagere der er nysgerrige smile

Heh.. Jeps! wink

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

Emil Hansen skrev:
AC skrev:

Heh.. Jeps! wink

Hehe.. Jeg er vidst en af dem! wink

Stor fan af Barks, Rosa og Midthun!

//Billed-Mageren, Andeby.dk

Jeg vil lige spørge om det er noget med at man tager hjem lørdag også kommer igen søndag, eller hvordan foregår det? smile
Og også det med hvad det koster wink

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Udgiften er kun til mad(incl. mælk / kaffe / te / sodavand) -  50 Kr lørdag + 50 Kr søndag
Fredag regner jeg med at vi køber pizza (for egen regning som vi plejer)

Alle kan overnatte, hvis vi bliver MANGE, har jeg mulighed for at låne "slyngelstuen" hvor der kan sove yderlig 10 personer.
TAG SELV SOVEPOSE el lign. med.
Der må gerne drikkes alkohol (tag selv med)
Da jeg har 2 ikke sammen byggede huse, ville det nok være smart at tage nogle sko med, der er lette at smutte i.
Der foruden vil det være smart at tage nogle "hjemmesko" med ,da det godt kan blive lidt fodkoldt.

10

Gold Duck, du skal i hvert fald huske at tilmelde dig også - acs at ddfr punktum dk - og hvis du har flere spørgsmål end det Peter allerede har skrevet siger du til smile

Tak for svarene Peter! Glæder mig til mødet!

Tak for svarene Peter! smile

Stor fan af Barks, Rosa og Midthun!

//Billed-Mageren, Andeby.dk

Dette møtet blir nok uten meg. Jeg har IKKE mottatt noen innbydelse via mail og trodde at møtet som vanlig var første helgen i februar og hadde derfor innrettet meg etter det. Dette er for dårlig og for sen planlegging fra foreningens side OG ikke minst slett invitasjonsarbeide. Også av hensyn til studiene passer det dårlig for meg å dra andre helgen i februar.

Det må være en fejl at du ikke har modtaget en indbydelse via mail, men indbydelsen blev samtidigt opslået i indlæg nr. 1 i denne tråd d.11 januar, så du må da have vidst  hvornår mødet skulle finde sted siden 11 januar. Men det hjælper selvfølgelig ikke noget hvis du ikke kan komme p.g.a. dine studier. Sikke noget møg. sad

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Tak for svarene smile
Ville lige finde ud af dette inden jeg melder mig til mødet smile

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

peter christensen skrev:

Udgiften er kun til mad(incl. mælk / kaffe / te / sodavand) -  50 Kr lørdag + 50 Kr søndag
Fredag regner jeg med at vi køber pizza (for egen regning som vi plejer)

Alle kan overnatte, hvis vi bliver MANGE, har jeg mulighed for at låne "slyngelstuen" hvor der kan sove yderlig 10 personer.
TAG SELV SOVEPOSE el lign. med.
Der må gerne drikkes alkohol (tag selv med)
Da jeg har 2 ikke sammen byggede huse, ville det nok være smart at tage nogle sko med, der er lette at smutte i.
Der foruden vil det være smart at tage nogle "hjemmesko" med ,da det godt kan blive lidt fodkoldt.

Cool! Hvad med mad om lørdagen, er det også pizza?
Hvis det er tilfældet, hvad koster en pizza så? :-)

Kan maden fås i en vegetarudgave?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg kan sige, at pizza bliver det IKKE lørdag,( til 15 personer i en(2) alm. husholdnings ovn).

Hvad maden bliver er vist ikke bestemt endnu - "menuen" kommer senere (konen er ikke hjemme i aften)

vedr : vegetarudgave?  se do. men det kan da NEMT være, at hun kan trylle lidt frem (hvor meget "vegetar" er du ?)

Jeg spiser ikke dyrekød (uanset om det er fugl, fisk, frø eller får). Jeg har det helt fint med æg, mælk og produkter deraf. Hvis det skulle blive for besværligt, vil jeg med glæde hjælpe til i køkkenet.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg spiser ikke dyrekød (uanset om det er fugl, fisk, frø eller får).

Hva er det som skjer? Jeg kan ikke huske at du har hatt slike rare forestillinger for deg før?

peter christensen skrev:

Jeg kan sige, at pizza bliver det IKKE lørdag,( til 15 personer i en(2) alm. husholdnings ovn).

Hvad maden bliver er vist ikke bestemt endnu - "menuen" kommer senere (konen er ikke hjemme i aften)

vedr : vegetarudgave?  se do. men det kan da NEMT være, at hun kan trylle lidt frem (hvor meget "vegetar" er du ?)

Ok, tak for svarene! :-)

sigvald skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg spiser ikke dyrekød (uanset om det er fugl, fisk, frø eller får).

Hva er det som skjer? Jeg kan ikke huske at du har hatt slike rare forestillinger for deg før?

Det er jo ikke unormalt at være vegetar. Det er der masser af mennesker som er.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Nej, jeg var ikke vegetar for et halvt år siden. Men nu er jeg. Længere er den ikke, og jeg ønsker virkelig ikke at diskutere det mere end det.

AC skrev:

Gold Duck, du skal i hvert fald huske at tilmelde dig også - acs at ddfr punktum dk - og hvis du har flere spørgsmål end det Peter allerede har skrevet siger du til smile

Tak for svarene Peter! Glæder mig til mødet!

Er der tilmeldingsfrist? For har endnu ikke helt bestemt mig, da jeg ikke lige havde været inde på siden for at tjekke om svarene på de spørgsmål jeg havde, allerede var der. Men siger også tak for svarene, for det var lige dem jeg selv havde tænkt på at stille, men bare ikke havde gjort endnu wink

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

Da det ikke står nogen steder, så kan du godt nå det.........giv lige formanden besked....

peter christensen skrev:

Da det ikke står nogen steder, så kan du godt nå det.........giv lige formanden besked....

Okay, så prøver jeg hurtigt at bestemme mig smile

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D