Sv: Vintermøde 2012(2013)

Hans skrev:

Det må være en fejl at du ikke har modtaget en indbydelse via mail, men indbydelsen blev samtidigt opslået i indlæg nr. 1 i denne tråd d.11 januar, så du må da have vidst  hvornår mødet skulle finde sted siden 11 januar.

Jag har inte heller fått någon inbjudan per e-post, utan har bara kunnat se tid och plats här på forumet. Jag har bokat en resa till Danmark i samband med nyårshelgen. Det ska bli trevligt att få träffa er alla!

peter christensen skrev:

Lørdag formiddag er der mulighed for at besøge Stribeladen i Aarhus, inden det første officielle mødepunkt
(generalforsamlingen) begynder kl. 13.

Hur länge tänkte ni stanna i Århus? Jag kommer till Århus H kl. 10:50 på nyårsafton. Stribeladen verkar ligga nära stationen, så jag funderade på om jag hinner in där på vägen till mötet.

27 Senest redigeret af Alex-And (2013-02-04 06:57:12)

Jeg har et lille spørgsmål; har du nogle dyr, Peter?

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

ja 2 dræber katte.

peter christensen skrev:

ja 2 dræber katte.

Dræber-katte? Hvor drabelige er de?

de har engang dræbt en fugl(en spurveunge)

Stefan skrev:

Stribeladen verkar ligga nära stationen

Det er korrekt, den ligger en kort gåtur væk fra stationen.

peter christensen skrev:

de har engang dræbt en fugl(en spurveunge)

Nå, okay.
Men jeg kommer skam alligevel smile

33

Så husk lige at tilmelde dig hos formanden - faktisk burde jeg nok have sat en tilmeldingsfrist en uge før mødet - men du skal være velkommen. Jeg er bare lidt ærgerlig over at mødeplakaten er trykt i et lidt lille oplag - men der er nok til at alle fremmødte kan få - og så må der trykkes et ekstra-oplag måske, så kunstneren også kan få en ekstra.

AC skrev:

Så husk lige at tilmelde dig hos formanden - faktisk burde jeg nok have sat en tilmeldingsfrist en uge før mødet - men du skal være velkommen. Jeg er bare lidt ærgerlig over at mødeplakaten er trykt i et lidt lille oplag - men der er nok til at alle fremmødte kan få - og så må der trykkes et ekstra-oplag måske, så kunstneren også kan få en ekstra.

Hvis jeg kommer, giver jeg besked i eftermiddag/aften(når jeg er kommet hjem), men jeg har stadig lidt problemer med kørsel, men har måske fundet en løsning. Men kommer der nogen fra Sønderjylland med?

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

35

Notat til mig selv - husk tilmeldingsfrist på invitationen næste gang - det er med meget kort varsel jer sidste her tilmelder jer.

Notat til mødeværten - er der plads til disse sidste der kommer dryssende?

ja der er  plads nok (gulvplads til den med bragte sovepose)

AC skrev:

Notat til mig selv - husk tilmeldingsfrist på invitationen næste gang - det er med meget kort varsel jer sidste her tilmelder jer.

Notat til mødeværten - er der plads til disse sidste der kommer dryssende?

Jeg kommer ikke med alligevel, for kunne ikke få det til at passe med kørsel og sådan noget.

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

Mange tak for et rigtigt hyggeligt møde! Det var sjovt at være med til et rigtigt vintermøde, auktionen og quizzen var rigtig sjov, og det var generelt bare hyggeligt smile

Så är man tillbaka i Stockholm igen. Tack för ett underbart möte!

Ja også tak for et fedt møde fra mig! Kvalihygge, købt og solgt gode vare, skide gode lokationer og god mad! Så bliver det ikke bedre!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Osse tak for et godt møde fra mig! Det var super-hyggeligt som sædvanligt. Og stor tak til Peter for udsøgt værtsskab!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Og kage!

43 Senest redigeret af Solens Søn (2013-02-11 13:06:56)

Tak for et godt møde og tak for glimrende værtskab. Vi ses i Køge!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

44

Udsøgt værtskab, selskab, venskab og kage - gode handler, gode indkøb og gode samtaler hen over bordene - og gode valghandlinger med nye og gamle ansigter på posterne - velkommen til jer der kom ind og tak for tørnen til jer der gik.

Især tak til Peter og familien for fremragende forhold og godt husly - og notat til mig selv: medbring luftmadras fremover - du er ikke 22 længere.

AC skrev:

notat til mig selv: medbring luftmadras fremover - du er ikke 22 længere.

Hvis du var smart, så havde du lånt nøglen til min lejlighed i weekenden. Jeg var ikke hjemme alligevel.

Kommer der snart et referat fra den spændende generalforsamlinmg. Der var jo tilsyneladende både valg og genvalg, så der må være spændende læsning i den ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Og kommer der snart tidspunkt og dato for sommermødet?

Alex-And skrev:

Og kommer der snart tidspunkt og dato for sommermødet?

Det bliver d. 26.-28. juli 2013 i Køge. Så kan du gøre plads i kalenderen. En officiel invitation bliver sendt ud til medlemmerne, når tiden nærmer sig.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Tak for svar