1 Senest redigeret af Supermule (2005-11-30 21:18:37)

Tråd: DRG Julekalender

Tillad mig at gøre opmærksom på tegneserie-jam-julekalender-serien Det Røvfødte Golem i det tyvende århundrede, som er en slags fortsættelse af sidste års Bill og Ben og det Røvfødte Golem.
Erfarne serieskabere og lallende amatører arbejder side om side. Store og små hjerner har arbejdet i skøn forening om dette års frygtede fækalieforurenede fokusflyttende lortejulekalender, starring Det Røvfødte Golem(TM)

Følg med fra den første december på www.seriejournalen.dk !

Sv: DRG Julekalender

Supermule skrev:

Tillad mig at gøre opmærksom på tegneserie-jam-julekalender-serien Det Røvfødte Golem erobrer Planet X, som er en slags fortsættelse af sidste års Bill og Ben og det Røvfødte Golem.
Erfarne serieskabere og lallende amatører arbejder side om side. Store og små hjerner har arbejdet i skøn forening om dette års frygtede fækalieforurenede fokusflyttende lortejulekalender, starring Det Røvfødte Golem(TM)

Følg med fra den første december på www.seriejournalen.dk !

ps: jeg er ikke helt sikker på at titlen bliver den endelige.

Til gengæld er jeg ret sikker på at du har ret i det med de små og store hjerner :-)

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk

-og så sker det igen... Det Røvfødte Golem 2006

Bæ-kalenderen lover da rigtigt godt igen i år! Jeg vil i hvert fald trofast læse den hver dag frem til jul...

Læser den også dag efter dag, hvilket har været en tradition siden 2004... Og for dem som ikke har læst forrige års afsnit kan albummene (hvis man kan kalde det det) stadig købes (men hvor er mig en gåde, købte selv på Komiks.dk).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Peter Becher, bruger her på forummet kan sikkert oplyse os, kan han ik' os'?

7 Senest redigeret af Supermule (2006-12-04 20:04:23)

Pede B. ved besked.

Mathias Bøgh skrev:

Læser den også dag efter dag, hvilket har været en tradition siden 2004... Og for dem som ikke har læst forrige års afsnit kan albummene (hvis man kan kalde det det) stadig købes (men hvor er mig en gåde, købte selv på Komiks.dk).

Hæ, det kunne da være lidt skægt at have! Hvad koster sådan nogle album?

Jeg gad også godt høre noget om dem.. (hvis nu en eller anden skrev personligt til Johannes)

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Året julekalender tegner godt. Jeg kan løfte sløret for, at der arbejdes på højtryk over hele linien for bare at have nok til alle dagene, og at det er MEGET hektisk lige i øjeblikket. Golemmet kommer i de kommende dage vidt omkring, og jeg vil GÆTTE på, i hvert fald een af siderne vil alt det I nogensinde vil kunne ønske jer (ved nærmere eftertanke er den nok lige netop alt det, I ikke kunne ønske jer, men det får vi at se).
Anyhoo: Album 1, "Bill & Ben og Det Røvfødte Golem", er desværre udsolgt, men efterhvad jeg har hørt, skulle det i det nyeste Komiklex være prissat til sølle 30 kroner, hvilket er 20 spir under nyprisen. Til gengæld tror jeg desværre, man skal være MEGET heldig for at falde over den noget sted, da vi kun trykte 50 eksemplarer af den.
2'eren, "Det Røvfødte Golem i Det 20. Århundrede", er trykt i lige så småt et oplag, men det har vi dog stadig nogle enkelte eksemplarer liggende af. Prisen er 50 kroner.
Hvem end fra Århus-logen, der dukker op til julemødet, får en flok eksemplarer med, og så er det bare om at være der.

P.