1

Tråd: Sommermøde 2013

Halløj - et norsk medlem har bedt mig fortælle at sommermødet i år finder sted 26.-28. juli i Køge hos en familie der før har holdt mødet. Der kommer nærmere info senere, men nu kan I foreløbigt sætte kryds i kalenderen og reservere weekenden.

Sv: Sommermøde 2013

Jeg har allerede reserveret, og jeg kommerm i forbindelse med at jeg er i Køge

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Jeg må desværre for første gang siden 2009 gå glip af et møde. Er på camping den weekend. Men jeg håber ellers, at I hygger jer.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg må desværre for første gang siden 2009 gå glip af et møde. Er på camping den weekend.

Og det synes du er viktigere enn å være med på sommermøtet?

Andre har før meldt afbud pga. familieferie, spejderlejre osv. - bl.a. mindes jeg et møde hvor vi måtte undvære Sigvald pga. en tur til Rusland. Så må jeg ikke bare have lov at ønske god camping-tur, og håbe at der kommer mange til sommermødet smile

AC skrev:

Andre har før meldt afbud pga. familieferie, spejderlejre osv. - bl.a. mindes jeg et møde hvor vi måtte undvære Sigvald pga. en tur til Rusland. Så må jeg ikke bare have lov at ønske god camping-tur, og håbe at der kommer mange til sommermødet smile

Sigvald syntes åbenbart at det var vigtigere at tage til Rusland end at tage til sommermødet. wink big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ja, Sigvald. Det er en vigtig tradition i vores familie, og vi camper sammen med Gifted Children, så det skal nok blive rigtig hygsomt. Jeg har aldrig nogensinde gået glip af en af sommerlejrene, og de har været der i en 10 år efterhånden, så det betyder virkelig meget for mig. Håber, at jeg ikke kommer til at gå glip af mange flere møder i fremtiden.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Gifted Children og Dansk Donaldist-Forenings sommermøder har da heller ikke faldet sammen før, ikke i de senere år i hvert fald - har jo selv været forbi to gange smile

Jag ska varken på camping eller till Ryssland den helgen, så jag har bokat biljetter till Danmark! Har det skickats ut någon mötesinbjudan ännu? I så fall har jag inte fått den.

10 Senest redigeret af sigvald (2013-06-30 17:21:47)

AC skrev:

Gifted Children og Dansk Donaldist-Forenings sommermøder har da heller ikke faldet sammen før, ikke i de senere år i hvert fald - har jo selv været forbi to gange smile

DDF(r) har ikke byttet tidspunkt. Dermed er dette Gifted Childrens skyld. AC sender du dem en skarp "protest" fra DDF(r) på vegne av Kjartan? Jeg vil videre foreslå at Kjartan innvilges gyldig fravær ettersom han viser til en langt ubrutt tradisjon for å delta på campingen.

I denne forbindelse vil jeg også minne om at da jeg var i Russland var sommermøtet flyttet - således var det egentlig ikke min feil at det kolliderte.

Stefan skrev:

Jag ska varken på camping eller till Ryssland den helgen, så jag har bokat biljetter till Danmark! Har det skickats ut någon mötesinbjudan ännu? I så fall har jag inte fått den.

Jeg har heller ikke mottatt noen offisiell innbydelse.

Jeg ser frem til mødet i Køge og håber på et godt fremmøde.

sigvald skrev:
AC skrev:

DDF(r) har ikke byttet tidspunkt. Dermed er dette Gifted Childrens skyld. AC sender du dem en skarp "protest" fra DDF(r) på vegne av Kjartan? Jeg vil videre foreslå at Kjartan innvilges gyldig fravær ettersom han viser til en langt ubrutt tradisjon for å delta på campingen.

Ha ha, det er god humor Sigvald.

Har da som sædvanligt tænkt mig at komme

jeps jeg var der

Är det någon som vet var i Køge mötet kommer hållas? Är det någon som fått en mötesinbjudan ännu? Jag antar att det blir på samma ställe som för tre år sedan, men jag kommer inte ihåg vad adressen var.

14

Nej, der er ikke nogen som har modtaget en indbydelse endnu, for vi har ikke sendt den ud. Ja, det er samme sted som sidst - jeg vedlægger en vejledning i invitationen.

15

Så er invitationen sendt ud - hvis DU ikke har modtaget så giv mige et praj - så er der nemlig noget galt med DIN mail (måske er den ikke skrevet korrekt ind i vores system - eller måske har DU ikke betalt kontingent) smile

16

På opfordring gentager jeg lige teksten fra mødeinvitationen her - notér venligst adressen så I kan finde frem via tog, bus taxa, jetfly, æsel, bil eller andet transportmiddel.

Hermed vil vi gerne invitere til Dansk Donaldist-Forenings traditionsrige sommemøde i Køge. 
Det finder sted 26.-28. juli. Mødeværten er Niels Jakob Søe Loft (Rappets redaktør) og hans forældre Karen og Jes.
Vi er velkomne fra fredag eftermiddag; og vi forestiller os at nogle af særligt de jyske og fynske medlemmer måske har lyst til at tage en tur i de københavnske tegneseriebutikker fredag fra 10-11 tiden.
Der vil være tale om et ret internationalt møde, med besøg fra både USA, Frankrig, Nederlandende (“Holland”), Norge og Sverige – og ligeledes vil der være mindst 3 tegnere til stede ifm. mødet, nemlig Freddy Milton, Rob Klein og Adrien Miqueu. Vi glæder os til at se jer allesammen, danskere såvel som udlændige, professionelle såvel som amatører.

For en gangs skyld har vi et officielt mødepunkt på et sommermøde – nemlig en ekstraordinær generalforsamling, som vi hermed vil indkalde til. Grundlaget for dette er først og fremmest at vores nyvalgte kasserer ved generalforsamlingen i februar ikke har kunnet påtage sig posten, og heller ikke vil kunne det foreløbigt. Derfor er kassererposten og næstformandsposten på valg. (Se I øvrigt referatet fra februar nedenfor) Desuden vil der være et par punkter omkring foreningens navn samt hvem, der har lov at skrive under på ting på foreningens vegne, foretage indkøb mv.

Vi stopper I løbet af søndag eftermiddag – som sædvanligt, når der ikke er mere at snakke om og folk så småt skal til at køre hjem.

Adressen er Mågevej 8, 4600 Køge. Det er ikke langt at køre fra motorvejen og man tilrådes at medbringe gps eller krak-kort. Fra Ølby S-togs-station er der heller ikke langt. Når man kommer ud af stationsbygningen følger man stien til venstre og går langs med banen og forbi kolonihaverne til man kommer til fuglekvarteret – derefter går vejen indad til højre og første vej på venstre hånd er Mågevej. (Se udklippet krakkort på næste side)

Forplejning er som sædvanligt for egen regning og til rimelige priser.
Vanen tro vil der være mødeplakat til alle fremmødte, så husk gerne et plakatrør.

17

Gammelpot og jeg har snakket om at mødes med de andre der har lyst til at gå i butikker kl. 11 ved Faraos Cigarer (er det ikke hjørne Klosterstræde/Skindergade de bor nu?)  - Hvem andre end os har mon lyst til at være med?

1) Husk også, at medmindre I har aftalt andet med mig, så tag telt og sovepose med, da der er masser af haveplads, men begrænset indeplads.

2) Adrien og jeg tager gerne ind til København om fredagen. Hvis I ikke ved det er der arbejde ved S-banen hen over sommeren (de reparerer broer), så man kan ikke tage S-toget hele vejen fra Køge til København, men man skal med togbus noget af vejen. Så det tager længere tid.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

19 Senest redigeret af sigvald (2013-07-31 08:42:17)

Solens Søn skrev:

1) Husk også, at medmindre I har aftalt andet med mig, så tag telt og sovepose med, da der er masser af haveplads, men begrænset indeplads.

AC har ikke tatt med hodepute til meg. Da jeg heller ikke har plass i bagasjen (jeg reiser med fly og bagasjen er full av bestilte bøker og blader) er dette er noe vi må finne ut av når vi treffes.

JYSK har sikkert en, som Du kan købe billigt ;-)
Og der må være en JYSK i Køge.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Solens søn skrev:

der er masser af haveplads, men begrænset indeplads.

Har I mon lånt de store havepavilloner vi havde sidst? Det kunne måske give ly mod evt
byger....

22 Senest redigeret af Solens Søn (2013-07-25 15:16:10)

Sigvald: Der er sørget for hovedpude til dig.

Johannes: Jeps, der er det samme store havetelt som sidst med masser af ly.

Jeg kigger forbi fredag aften og siger hej, hvis det er ok. Jeg skal aflevere mine børn hos bedsteforældre på Fyn dagen efter, så det er det bedste jeg kan klare.

Jeg har ikke været medlem af foreningen en stund, da jeg ikke har haft tid til at deltage i aktiviteter. Jeg har imidlertid besluttet at indtræde igen, da det ser bedre ud fremover. Så kan jeg jo også lige ordne det lille mellemværende ved samme lejlighed.

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Selvfølgelig er du velkommen til at kigge forbi.

Rigtig god fornøjelse alle sammen, og god ekstraordinær generalforsamling ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm