Sv: Sommermøde 2013

Nu hvor jeg er hjemme, vil jeg bare sige tak for et rigtig dejligt møde med masser af hygge, sjov (a.k.a. auktion, quiz, tegning og ), løjer og lækker mad! Tak igen til Niels Jakob, hans forældre og alle andre til mødet, og jeg håber jeg kan komme til møde igen! big_smile

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Så er jeg hjemme igen. Tusind tak for et godt sommermøde og en særlig tak til Niels Jacob, Jes og Karen for udsøgt værtsskab!  Det var som sædvanligt et rigtigt hyggeligt møde og det var dejligt at få "nørdet igennem" med sine kære med-nørder. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Tak for et godt møde! Lige nu sidder AC, Sigvald og jeg og slapper af. Sigvald siger om analoge armure (som AC og jeg har) vs. digitale armure (som Sigvald har): "Analoge ure er gammeldags og harry. Man må følge med tiden jo!" Er det den Sigvald, vi kender?

Hilsen Niels Jakob, AC og Sigvald

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Tack för ett underbart möte! Tåget är just nu någonstans i Östergötland på väg mot Stockholm. Om två timmar är jag hemma.

30 Senest redigeret af Treentre (2013-07-28 20:07:41)

Solens Søn skrev:

"Analoge ure er gammeldags og harry. Man må følge med tiden jo!"

Digitale ur uten visere er 80-tall ... Det er harry.
Kvalitetsur har urvisere.

Så ja, Sigvald med digitalt ur er Sigvald slik vi kjenner han fra forumene. 20 - 30 år etter tiden.
Han har sikkert kalkulator/regnemaskin på uret sitt også wink

31

Tak for et super møde og fantastisk forplejning -hyggeligt at se jer!

32 Senest redigeret af Hans (2013-07-28 20:31:02)

Lige nu sidder AC, Sigvald og jeg og slapper af. Sigvald siger om analoge armure (som AC og jeg har) vs. digitale armure (som Sigvald har): "Analoge ure er gammeldags og harry. Man må følge med tiden jo!" Er det den Sigvald, vi kender?

Digitale ure var moderne i slutningen af 1970´erne og lidt ind i 1980´erne og de er nu absolut gammeldags. Jeg mindes ikke at have set mennesker med digitalure sinden 1980´erne...altså med undtagelse af Sigvald . big_smile
Prøv at spørg ham om hvornår han har købt det. wink

Nu til dags er der mange som slet ikke går med armbåndsur da der jo er ur i éns mobil telefon men mobil telefoner er jo "nymotens og harry" i Sigvalds verden på samme måde som han synes at analoge sure er "gammeldags og harry". Så hvis Sigvald vil følge med tiden og ikke være "gammeldags og harry" så må han give sit digital ur til et loppemarked for 1970´er ting og købe sig en mobil telefon hvis han ikke vil være håbløst "gammeldags og harry". Digital ure er simpelthen for "gammeldags og Sigvald". big_smile

33

http://www.sn.dk/Koege/Koege-bliver-til … fY3adLOt8E

Også jeg vil takke for en god oplevelse, både før og under mødet.

Også tak til alle, og selvfølgelig især værterne, for endnu et fantastisk møde! Vores to årlige møder er og bliver et højdepunkt på året for mig!
Og juhuu!!! Jeg slog Niels i en quiz!! smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

36

Også tak her fra mig for et rigtig godt møde! Tak til værterne og tegnerne og jer allesammen smile

Jeg tror nogle af jer glemte jeres mødeplakat - har i hvert fald lidt for mange til overs af et møde på over 20 at være. Sig til og jeg medbringer dem på næste møde.

Og juhuuu! Jeg slog Laila og Niels (og resten) i en quiz smile

Tak for linket!
Det er godt nok en kort artikel. Den kan dårligt være kortere. Er artiklen i det trykte blad længere?

Det er jo ikke artiklen, men en teaser, da avisen først blev trykt mandag. Jeg henter en stak tirsdag.

39

Det link er netop en online-teaser lavet ud fra sekretærens gode presse-meddelelse og formandens rap-lerier en tidlig torsdag morgen før jeg skulle afsted på en køretur med frokost og færge. Glæder mig til at se mandagsavisen med både artikel om mødet og om Freddy Milton, det var i hvert fald hvad journalisten overvejede - og han var jourhavende redaktør.

Jeg kunne godt tænke mig en avis, hvis der bliver nok!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hvis nogen har billeder fra mødet må I gerne sende dem/de bedste til mig. Så kan de komme i Rappet eller i mit fotoalbum.

42

I må også gerne sende alle jeres billeder til mig,. så de kan komme i foreningens foto-album.

Og arkivet vil gerne have et eksemplar af avisen - så kan jeg og Freddy få kopier af det eksemplar.

Jeg har seks eksemplarer af avisen: til huset, foreningen, Freddy, Laila, Adrien og _______ . (fill in the blank)

Ellers skal jeg nok scanne avisen. Det er en flot omtale på forsiden med billede af Freddy samt hele side 3.

Her er omtalen. Det er læseligt selvom det bare er digitalbilleder. Journalisten har fejlagtigt troet, at Freddy er medlem 313. Eller også tror Freddy det selv?

http://img6.imageshack.us/img6/7572/sbno.jpg

http://img545.imageshack.us/img545/456/jzk7.jpg

Solens Søn skrev:

Jeg har seks eksemplarer af avisen: til huset, foreningen, Freddy, Laila, Adrien og _______ . (fill in the blank)

Jag skulle gärna vilja ha ett exemplar om det finns några kvar.

Solens Søn skrev:

... Journalisten har fejlagtigt troet, at Freddy er medlem 313...

Og hele TO stavefejl i Joakim von Ands navn!

48 Senest redigeret af Hans (2013-07-30 23:43:12)

Det er jo ikke artiklen, men en teaser, da avisen først blev trykt mandag. Jeg henter en stak tirsdag.

Så er jeg mere rolig. big_smile

Solens Søn skrev:

Jeg vil osse gerne have et eksemplar!

- Ganske udmærket artikel! Mit eneste kritikpunkt, hvis man kan kalde det det, er at den kun handler om AA bladets og tegneseriernes "undergang" og ikke nævner meget om foreningen og vores aktiviteter på sommermødet m.m. Bortset fra det, så synes jeg at den er udmærket skrevet og det er da osse væsentligt at skrive om AA bladets og tegneseriernes forventede død, da det jo er en del af vores kultur som går tabt for fremtidige generationer. Øv, øv og tre gange øv, som Store Stygge Ulv ville sige.

49 Senest redigeret af sigvald (2013-07-31 08:58:18)

AC, vurderer du om det kan være aktuelt å innklage dette "Dagbladet" til den danske presses faglige utvalg p.g.a. forsideoppslaget om "Årsmøde i Andeby"? På den måten fremstår vi jo som noen rare nerder og ikke som seriøse donaldister. Hvordan tror du Enhedslisten hadde reagert dersom mediene hadde omtalt deres landsmøte som "Årsmøte i Sovjet"? Dessuten var det ikke årsmøte, men sommermøte. Korrekt overskrift hadde derfor vært "Sommermøde i Dansk Donaldist-Forening avholdt i Køge". Andre har også påpekt skrivefeil, faktafeil og manglende fokus på selve møteaktivitetene.

Journalistisk frihed gør det nok svært at argumentere imod.
Hvis man vil være sikker på, at der ikke er stavefejl eller faktuelle fejl i en artikel, så skal man nok skrive den selv, og så bede om at få artiklen til korrekturlæsning inden den trykkes.
Og det er nu nok at gøre for meget ud af Køge Avis.
Som gode, gamle Simon Spies, rejsekongen, vist nok engang sagde, så er dårlig omtale bedre end ingen omtale.
Og der er jo ingen, som har betalt for den ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm