Tråd: Gemstone Uncle Scrooge, Don Rosa i flere af dem

Hej,

Følgende hæfter er til salg:

US 321, US 322, US 323, US 324, US 325, US 328

Kiggede dem lige igennem, og der er vist Don Rosa i flere af dem (se selv eksakt indhold; links peger på INDUCKS oversigt).  Priserne er omkring de 60-70 kr. (spørg ved interesse; det var ca. det, jeg selv gav for dem i Fantask i sin tid) for dem.  De er som nye.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: Gemstone Uncle Scrooge, Don Rosa i flere af dem

Er det 70kr samlet for alle, fordi så vil jeg gerne købe dem.

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

Mon ikke at prisen er pr stk.

The Master of the Mississippi

"Pothole" McDuck skrev:

Mon ikke at prisen er pr stk.

Ja, det er ikke nogen gavebod :-)

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Ikke for at ødelægge handlen for jer andre, men nr. 319 er mere værd end de andre tilsammen

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= … ;_from=R40

AC skrev:

Ikke for at ødelægge handlen for jer andre, men nr. 319 er mere værd end de andre tilsammen

Noen av selgerne på eBay påstår at den er "rare", men det er flere (8 stk) tilgjengelig av denne enn de andre numrene ...

321 - 3 stk
322 - 7 stk
323 - 5 stk
324 - 5 stk
328 - 2 stk

Så om den er verdt så mye mer kan nok diskuteres.
En buy it now pris på eBay sier ikke så mye.

En buy it now pris på eBay sier ikke så mye.

Det har du ret i. Der er mange på Ebay, lige som på qxl og andre steder, som prøver at sælge en vare for meget mere end den er værd. I dette her tilfælde kan det godt tænkes at nr. 319 er mere værd end de andre numre, især hvis det er det første nummer i serien.
Spørgsmålet er blot hvor meget mere er det værd.  Det kan man få en pejling på ved at se hvor meget de 8 numre på Ebay bliver solgt for, hvis de da bliver solgt. Det er i hvertfald den pris bladet rent faktisk bliver solgt for man kan bruge som pejling og ikke en auktions startpris eller "køb nu" pris ("Køb nu" prisen er som regel altid højere end varens reelle værdi). Hvis jeg var Mads ville jeg vente med at sælge nr. 319 til jeg havde set hvad de 8 numre på Ebay bliver solgt for.

Hej,

US 319, US 321, US 322, US 323, US 324, US 325, US 328

Alle linksne viser nr. 319. big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Tak, det er rettet smile Iøvrigt, hvorfor bruger du aldrig forfatter navn i quote?

Mads Jensen

Fra Frasier:

AC skrev:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= … ;_from=R40

Tak. Jeg opdagede, at 319 alligevel ikke var i min samling. Jeg har opdateret listen.

Mads Jensen

Fra Frasier:

madsj skrev:
Hans skrev:

Tak, det er rettet smile Iøvrigt, hvorfor bruger du aldrig forfatter navn i quote?

Forfatter navn? Mener du Don Rosa I Gemstone?  Jeg troede at det var underforstået at det er det vi taler om.

11 Senest redigeret af Treentre (2013-08-25 02:03:30)

Slik:

Hans skrev:

Forfatter navn? Mener du Don Rosa I Gemstone?  Jeg troede at det var underforstået at det er det vi taler om.

Ikke slik:

Tror jeg han mener med forfatternavn. Altså nick-navn.

Treentre skrev:

Slik:

Hans skrev:

Ikke slik:

Tror jeg han mener med forfatternavn. Altså nick-navn.

Nåh, på den måde! Jeg skulle altså have nævnt at det var Mads som jeg citerede. Det sker vist kun hvis man citerer hele indlægget og ikke når man kun citerer dele af det, men så kan man selvfølgelig skrive navnet selv. Dog tror jeg ikke at nogen er i tvivl om hvem som bliver citeret selvom det ikke står der, med mindre at det er en længere diskussion på flere sider med masser af forskellige indlæg.

Hans skrev:

... Jeg skulle altså have nævnt at det var Mads som jeg citerede. Det sker vist kun hvis man citerer hele indlægget og ikke når man kun citerer dele af det...

du skal bare skrive et lighedstegn og personens navn:

[quote=Mads]

... men nu har vi forstyrret Mads' salgstråd en hel del, undskyld.

madsj skrev:

Hej,

US 321, US 322, US 323, US 324, US 325, US 328

Kiggede dem lige igennem, og der er vist Don Rosa i flere af dem (se selv eksakt indhold; links peger på INDUCKS oversigt).  Priserne er omkring de 60-70 kr. (spørg ved interesse; det var ca. det, jeg selv gav for dem i Fantask i sin tid) for dem.  De er som nye.

Jeg mangler dem, så jeg vil gerne byde 350 kroner for dem alle.

benadikt skrev:

Jeg mangler dem, så jeg vil gerne byde 350 kroner for dem alle.

Det vil jeg gerne godtage (4 dage burde være nok til, at andre interesserede kan have set tråden) smile Kan du ikke sende en privat besked, så vi kan fuldføre handlen.

Mads Jensen

Fra Frasier: