Tråd: Wulffmorgenthaler månedshæfte

Fra anden tråd...:

lynet skrev:
Hans skrev:

Jeg formoder at det nye månedsblad med Wulf-Morgenthaler kun har nogle få tusind i oplagstal, og hvis de kan få det til at løbe rundt, så vil AA osse kunne løbe rundt med et lignende oplagstal. Men derfor er det stadigvæk et problem at oplagstallet bliver ved med at falde.

Det kan de så heller ikke.
Bladet er gået ind.
Nr. 5 er sidste nummer

Jeg har netop købt nr. 6 (og mangler stadig nr. 2, hvis nogen skulle snuble over det et eller andet sted).
Der reklameres endvidere for et nr. 7 bag i bladet.
Var det bare gas fra 'lynet' - eller hvad ?

Sv: Wulffmorgenthaler månedshæfte

Aha! Det lyder godt. Tak for oplysningen.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

alicce skrev:

Fra anden tråd...:

lynet skrev:
Hans skrev:

Jeg formoder at det nye månedsblad med Wulf-Morgenthaler kun har nogle få tusind i oplagstal, og hvis de kan få det til at løbe rundt, så vil AA osse kunne løbe rundt med et lignende oplagstal. Men derfor er det stadigvæk et problem at oplagstallet bliver ved med at falde.

Det kan de så heller ikke.
Bladet er gået ind.
Nr. 5 er sidste nummer

Jeg har netop købt nr. 6 (og mangler stadig nr. 2, hvis nogen skulle snuble over det et eller andet sted).
Der reklameres endvidere for et nr. 7 bag i bladet.
Var det bare gas fra 'lynet' - eller hvad ?

Næ - det var det faktisk ikke

Kiggede i bladet oppe i vores lokale Kvickly
og syntes bestemt der stod det var sidste nummer
- kan ikke lige huske hvor i bladet det stod (nok side 3 eller bag i bladet)

Kan en af jer som har nummeret ikke lige tjekke det?

På sidste side i nr. 5 før omslaget holder flodhesten Dolph en lille tale der starter sådan her:

"SÅ ER DET SLUT! Desværre ikke dit miserable liv, men dette såkaldte MAGASIN, som dette blad åbenbart hedder, når det skal være fint og fransk kvindepladder. FAKTUM!..." - Og så taler han videre om hvad man kan foretage sig i stedet for.
Ovenover talen er der et billede af næste nummer!
Det er åbenbart ment som en spøg da Dolpf harcelerer over bladet i hvert eneste nummer, men jeg kan godt se at man kan opfatte talen som alvor.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ja den kan faktisk godt misforstås!!