1 Senest redigeret af Solens Søn (2013-10-10 22:56:09)

Tråd: Rappet 22 i trykken

Nå ja, jeg havde nu håbet, at Rappet 22 var kommet ud til medlemmerne for længe siden, men sådan skulle det ikke gå. Men nu er det mig en glæde at annoncere, at Rappet 22 netop er sendt til trykkeriet. En af grundene til forsinkelsen er, at vi venter på, at det norske forlag Sagabok udgiver Sigvalds artikel på deres egen hjemmeside. Artiklen er nemlig skrevet for Sagabok, og vi må ikke sende bladet ud før Sagabok selv publicerer artiklen en gang i denne måned. Mens vi venter, kan I kigge lidt på forsiden, som jeg ellers aldrig viser til nogen før bladet er trykt. Bemærk, at forsiden er i lav opløsning, ellers måtte jeg ikke uploade billedet til serveren.

Post's attachments

rappet22-forside-lowres.pdf 545.78 kb, 65 downloads since 2013-10-10 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.
"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Sv: Rappet 22 i trykken

Fed forside! Jeg er en stor fan af Adriens forsider.  Jeg glæder mig til at læse Sigvalds artikel og til at se hvad der ellers er i Rappet denne gang.
Ærgerligt at vi skal vente på Sagabok da vi danskere jo ikke kender til Sagaboks hjemmeside, plus det faktum at Rappet er et trykt blad kun for medlemmer af DDF(R), så der kan ikke være tale om et konkurrence forhold mellem Sagaboks hjemmeside og Rappet. Nå, men sådan er der så meget...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Solens Søn skrev:

Nå ja, jeg havde nu håbet, at Rappet 22 var kommet ud til medlemmerne for længe siden, men sådan skulle det ikke gå. Men nu er det mig en glæde at annoncere, at Rappet 22 netop er sendt til trykkeriet. En af grundene til forsinkelsen er, at vi venter på, at det norske forlag Sagabok udgiver Sigvalds artikel på deres egen hjemmeside. Artiklen er nemlig skrevet for Sagabok, og vi må ikke sende bladet ud før Sagabok selv publicerer artiklen en gang i denne måned. Mens vi venter, kan I kigge lidt på forsiden, som jeg ellers aldrig viser til nogen før bladet er trykt. Bemærk, at forsiden er i lav opløsning, ellers måtte jeg ikke uploade billedet til serveren.

Men artikkelen var da IKKE klarert for trykk. Jeg og AC har lest gjennom den og funnet flere småting som bør justeres. Bl.a. bør en del av de norske referansene kuttes i den den danske utgaven. Referansene til DD&Co bør endres til referanser til AA&Co. Dessuten er det noen mindre blundere i din oversettelse. Så dersom det er mulig bør trykkingen stanses til dette er rettet.

Ærgerligt at vi skal vente, men bladet ser også ud som om at det er værd at vente på ;D Og det eren ret fed forside!

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Ja, Gold Duck, det må du nok sige. Adrien er genial til at tegne big_smile

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Kul forside!
Gleder meg til å motta dette!

Det ser ud til at blive et rigtigt godt nummer af Rappet.

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

Antar at Sigvalds vikingartikkel tar opp myten på forsiden.
Vikinger hadde ikke horn på hjelmene wink

9 Senest redigeret af Arpin Lusene (2013-11-11 22:07:56)

Er der noget nyt om hvornår vi kan forvente at få det nye Rappet?

Ce soir.. en garde!

De er pakket, og ifølge Laila regner hun med at tage på posthuset på onsdag.

Super. Det glæder jeg mig til.

Ce soir.. en garde!

Solens Søn skrev:

Dere har fått med dere at Sagabok ikke lagt artikkelen ut på nettet enda? Ikke???

Jeg har nu (og tro mig, det var åbenbart ikke helt lige til i dagens discountposthus) købt frimærker og om ca 20 min begynder jeg at sætte dem på!

Vi nærmer os smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Har du nu kontrolleret at portoen er rigtig?
Der var da noget med overvægt sidste gang, eller husker jeg forkert? ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Det satser jeg på det er :-) men de er unægteligt noget langsomme på det posthus så  man ved aldrig!

Så har jeg smidt alle breve i en postkasse! Den bliver tømt i morgen kl 15.30 og når det så er med b post så burde de være fremme i løbet af ugen!

sigvald skrev:
Solens Søn skrev:

Dere har fått med dere at Sagabok ikke lagt artikkelen ut på nettet enda? Ikke???

Sagabok sagde, at de ville gøre det i løbet af oktober. Du har selvfølgelig en pointe i, at vi først ville sende Rappet ud, når de havde lagt artiklen på nettet. Men på den anden side har de haft masser af tid til at gøre det, og i og med, at vi først sender Rappet ud nu godt inde i november (altså flere uger efter Sagabok sagde, de ville lægge artiklen på nettet), så synes jeg altså ikke at Rappets læsere skal holdes hen længere.

Som jeg ser det var aftalen mellem DDF(R) og Sagabok, at hvis Sagabok lægger artiklen ud i løbet af oktober, vil vi vente med at sende Rappet ud. Men at Sagabok er langsommere end forventet synes jeg ikke skal gå ud over Rappets læsere. Det tror jeg også Sagabok vil forstå. Men hvis de lægger artiklen på nettet nu, så kan de stadig nå at gøre det inden Rappet når ud til medlemmerne. Men det skulle nu undre mig meget, hvis det er et reelt problem, at Rappets læsere læser artiklen før den kommer på nettet. Det går jo ikke ud over nogen, så det er ikke noget problem.

Rappet vel ankommet til klippeøen. Glæder mig til at læse det.
Håber min artikel kan lokke andre donaldister til øen og et besøg i samlingen.
Jeg arbejder på udvidelse af pladsen, så jeg/man bedre kan komme til ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Det kom også ind hos mig i Malling! Det ser ud til at være et flot nummer med mange gode artikler, som jeg glæder mig til at læse.

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Og i dag kom Rappet 22 til Norge. Har nettopp lest Sigvalds artikkel om Rosas 25 års jubileum og Den ukjente Turner av Nils H. Hansen som jeg likte meget godt og lærte masse jeg ikke viste fra før. Gleder meg til å lese vikingartikkelen til Sigvald i morgen.

Rappet er osse kommet til Kbh.! Der er mange spændende artikler i, kan jeg se. Jeg glæder mig til at læse dem. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"