Tråd: Vintermøde 2014

Så kan der sættes kryds i kalenderen!

D. 1-2. februar 2014 er der vintermøde på fyn hos Annemarie (Rie) Jepsen!

Mere info følger når vi kommer tættere på, men som sagt, sæt et kryds!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Sv: Vintermøde 2014

Ja, nu er der jo kommet en formel invitation fra formanden, hvor der bl.a. gøres opmærksom på, at der i forbindelse med vintermødet også er generalforsamling.
I den forbindelse, så kunne jeg da egentligt godt tænke mig at se referatet fra de nu seneste to generalforsamlinger.
Der er jo sket en del, som måske kan afstedkomme spørgsmål på en generalforsamling, eller måske emner, som allerede er blevet drøftet, men som man kun kender svaret på, hvis man var til stedet.
Referaterne burde måske komme som mail eller oplagt her på forum'et, indenfor et par måneder efter gereralforsamlingen, og jeg kender godt alle historierne om Tordenskjolds soldater m.m., da jeg selv har stået i samme situation, men to år er vel for længe, selv for de mest sendrægtige ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

3 Senest redigeret af AC (2013-11-18 16:29:02)

Jeg tror der må være noget galt med din mail-adresse, Bornholmer, for de er da kommet ud de refereater -

Referatet fra seneste ordinære generalforsamling var nederst i invitationen til sommermødet - referatet fra den ekstraordinære skal jeg prøve at sørge for kommer med den mere udførlige invitation.

Jeg skal da ikke udelukke, at der er/har været problemer med min mail.
Vi hart skiftet selskab, og det går jo sjældent helt glat.
Men jeg mente nu også, at det var nemmere, at referater m.m. lå inde under referater m.m. her på hjemmesiden, når nu der er et punkt til dem ;-)
Så kan alle jo meget nemmere finde dem.

Jeg er ikke sikker på at det er en god ide at ligge foreningens referater frem til offentlig beskuelse. Jeg synes ikke at det kommer offentligheden (ikke-medlemmer) ved hvad der bliver diskuteret på foreningens møder og general forsamlinger. Det angår kun medlemmerne. Der kunne osse forekomme diskussioner af følsomme emner som ikke egner sig til almindelig offentliggørelse. Just my two cents, som de siger på udenlandsk. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans, det kan du godt have ret i, men så skal alle de tidligere referater heller ikke være der.
Man har ligesom valgt en linie, som man ikke følger ;-)

Hans, det kan du godt have ret i, men så skal alle de tidligere referater heller ikke være der.

Det synes jeg heller ikke at de burde, men man har jo lov til at blive klogere. Jeg har heller ikke selv tænkt over det før nu hvor du bragte det på banen.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Tillad mig at foreslå, at man sætter en eller flere personer til fast at opdatere hjemmesiden med den slags.

Bornholmer-anden skrev:

Ja, nu er der jo kommet en formel invitation fra formanden,

Jag har inte fått någon inbjudan. Kan jag få det?

Hans skrev:

Det synes jeg heller ikke at de burde, men man har jo lov til at blive klogere. Jeg har heller ikke selv tænkt over det før nu hvor du bragte det på banen.

Jeg tror egentligt, at det har været foreslået før, men man kunne jo lave en lukket del, hvor man skal være betalende medlem af foreningen for at kunne komme ind.
Man skal være medlem af forum for at læse "off topic", (hvilket jeg aldrig har forstået), og der er en lukket bestyrelsesdel, som vi andre medlemmer naturligt nok ikke kan se, så det burede kunne lade sig gøre.
Bare et forslag, eventuelt til generalforsamlingen.

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

D. 1-2. februar 2014 er der vintermøde på fyn hos Annemarie (Rie) Jepsen!

Går det att få mer specifika uppgifter om var på Fyn mötet kommer att hållas så att man kan boka tågbiljetter?

12

Invitationen til mødet kommer her i weekenden - og jeg har sendt en mail til dig Stefan.

Jeg har sat kryds i kalenderen, men aldrig modtaget en invitation. Er der vintermøde?

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Den blev udsendt 5. januar. Underligt at du ikke har fået den. Jeg har videresendt den til din mail nu.

Tak for "husly" ved vinter mødet på Fyn, der var god mad og plads nok til at vi kunne sove der.

PS: jeg savner nu den lavkage (fortryder at jeg ikke tog et stykke med til køre turen hjem)

Også tak for endnu en god weekend i DDF (R) regi! Fantastisk mad!

Og mange tak for valget!

For jer der ikke var med så skylder vi jer nok at sige, at der er sket en rokering i bestyrelsen! AC er nu redaktør, Niels Jakob er blevet kasserer og jeg er selv blevet ny formand!

Jeg siger personligt mange tak til både AC og Niels Jakob for deres store arbejde de sidste mange år og jeg er glad for at vi stadig er i bestyrelsen sammen!

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig: Det var et godt møde.
I, der ikke har prøvet det, skulle overveje at dukke op til næste møde. Måske vil I ligefrem kunne lide det. :-)

P.S. A.N.D.E.R.S.I.N.E:
Husk at ændre din avatartekst, da du ikke længere er kontant afregnende osv. kasserer

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Mange tak for et hyggeligt møde! Og selvfølgelig ekstra stor tak til Rie for gæstfriheden og den fornemme forplejning.

Så er det klaret Niels :-)

20

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Dvs. jeg også skal finde på noget verdensherredømmeovertagende til REDAKTØR-forkortelsen smile Den bliver svær at at komme efter.

Også herfra tak for et rigtig godt møde, og tak for tilliden og valget til ny post - Sigvald er for øvrigt kommet godt hjem med alle sine figurer og bøger smile

Tak for et godt møde. Det var første gang jeg var med til disse møder. Og kan kun anbefaler andre at deltage. Kom hjem med ny viden, har mødt og talt med en masse andre medlemmer, fik købt og solgt  og set en del af Danmark jeg normalt ikke ser, hvor går grænsen mellem vej og sti ? ;-)

Samler af info om Disney ting i Danmark

22

Det var hyggeligt at træffe dig igen cmb smile Og ja, det med vej og sti havde mine gps også kvababbelser over - den advarede mod grusveje på ruten på samme måde som den plejer at advare mod betalingsveje (Storebæltsbroer) - de er åbenbart farlige, sådan nogle grusveje;)

Tak for et godt møde!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Til jer, der tog billeder under mødet: Vil I ikke sende de bedste til e-mail-adressen redaktion [snabela] ddfr [punktum] dk. Så kommer de måske i Rappet.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Vi vil da også gerne se nogen herinde ;-)