Tråd: Indkøb af Carl Barks og Don Rosa tegninger

Hej. Jeg er ny herinde så, hvis dette spørgsmål besvares i en tidligere tråd må i endeligt sige til.

Jeg kunne godt tænke mig at købe noget original kunst af Carl Barks og Don Rosa. Det drejer sig om alt fra skitser, signerede litografier, grove tegninger, til egentlige malerier.

Hvor er de bedste danske og internationale steder at gå hen ?
Jeg har googlet en del og finder primært Ebayauktioner, men der må da være nogle sider, hvor sådanne genstande bliver sat til salg ?

Håber i kan hjælpe.
Mvh.
Zullut

Sv: Indkøb af Carl Barks og Don Rosa tegninger

Comicgarden.dk og comicart.dk sælger i hvert fald begge Barks-litografier wink

Heritage (ha.com)

Jeg har nogle Don Rosa tegninger til salg.

The Master of the Mississippi

Don Rosa kan jeg ikke hjælpe med, men jeg har meget Carl Barks kunst til salg i mit online-galleri: www.disneyanaplus.dk

Tak for alle de gode svar. Hvordan har i det med at købe de ovenstående genstande på Ebay ?

7 Senest redigeret af Treentre (2013-12-07 14:31:04)

Så lenge man handler av selgere med godt rykte så er eBay et helt OK sted å handle.
F.eks. fra denne personen.
Men vær klar over at de klare fargene i slike tegninger ikke varer lenge hvis de henger framme i dagslys. De er tegnet med tusj og disse fargene blir falmet etter en stund.

Det finnes andre selgere også, men jeg mener enkelte tar overpris. Denne personen selger videre hva han selv kjøper på eBay, men da gjerne med dobbel pris (eller mer) etterpå.

Når det gjelder originaler så er mulighet for svindel tilstede.