Tråd: Medlemsskab for 2014??

Hej Alle,
Nu er vi inde i 2014, men jeg har stadig ikke modtaget en indmeldelses e-mail. Er der nogle af jer, som heller ikke har modtaget en?

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

Sv: Medlemsskab for 2014??

skriv til laila - lj snabel-a ddfr punktum dk - jeg har ikke modtaget noget kontingentopkrævning endnu - men kender kontonummeret, så hvis jeg skriver A C Sivebæk kontingent 2014 og overfører 175,- så tror jeg også det går fint.

Okay, tak for svar, AC! :-)

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

Jeg regner med at kontingent opkrævningsmails kommer ud på søndag eller i løbet af næste uge! Bare rolig jeg skal skam nok kræve penge ind ;-)

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Jeg regner med at kontingent opkrævningsmails kommer ud på søndag eller i løbet af næste uge! Bare rolig jeg skal skam nok kræve penge ind ;-)

For resten Laila, har du så set, at jeg har betalt kontingentet og nu venter i spænding på mailen med mit medlemsnummer, så jeg også kan få mailen med invitationen til vintermødet, som jeg muligvis er interesseret i ;-)
Mvh Jonathan

Ikke endnu men det skulle jeg gerne gøre her i weekenden hvor jeg har tid til at sætte mig ned og arbejde med det :-) men send en mail til ac så kan han i hvert fald sende vintermøde mailen videre til dig!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Ikke endnu men det skulle jeg gerne gøre her i weekenden hvor jeg har tid til at sætte mig ned og arbejde med det :-) men send en mail til ac så kan han i hvert fald sende vintermøde mailen videre til dig!

Ok, tak ;D