Sv: Sommermøde 2014

Eller Synder Hoe, hvis ellers en hoe er en synder. big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg kommer også. Jamen dog.

28

Jer der evt. stadig overvejer, vil I give besked inden kommende weekend - min mor og jeg skal købe ind og planlægge menu osv. - giv også gerne besked, hvis I er vegetarer, allergikere eller andet.

I forbindelse med disse møder, kunne jeg godt tænke mig, at der i f.eks det første indlæg i tråden, blev lavet en deltager liste, så kunne vi alle bedre se mulighed for evt. samkørsel, og om der skulle være nogen der skulle have et los.

30

God idé Peter, dog har jeg ikke adgang til dropboxen med tilmeldingslisten lige nu - det har jeg i weekenden, og så kan jeg lægge op - så kan du evt. lægge listen ind i første indlæg i tråden, da det er dig der er forfatter til det indlæg :-)

Øh det er jeg vist også, så smid den bare i dit eget indlæg

AC skrev:

Jer der evt. stadig overvejer, vil I give besked inden kommende weekend - min mor og jeg skal købe ind og planlægge menu osv. - giv også gerne besked, hvis I er vegetarer, allergikere eller andet.

Jag kommer! Förlåt att jag glömt bort att svara tidigare.

peter christensen skrev:

I forbindelse med disse møder, kunne jeg godt tænke mig, at der i f.eks det første indlæg i tråden, blev lavet en deltager liste, så kunne vi alle bedre se mulighed for evt. samkørsel, og om der skulle være nogen der skulle have et los.

Om det är någon annan än jag som tänkt åka tåg, är det hög tid att boka platsbiljett från mötet. Flera tåg till Själland har slut på platsbiljetter!

Jeg kører fra Århus tidligt søndag morgen mod Thy. Er der nogen, der skal med?

35

Hej folkens deltagerlisten er

Laila
AC
Johannes
Jesper I
Dennis
Jens Andersen
Lars Skovmand
Peter Christensen
Niels H H
Kjartan
Hans
Sigvald
Henning
Elisabeth (Min Mor)
Harry
Mogens
Ivan
Ole
Stefan

Og Sigvald - alle er velkomne, men jeg må bede jer om at melde jer til nu - og glem Sigvalds evige pjat om gyldigt fravær - her melder man sig til, og tak til jer der har tilmeldt jer - glæder mig til mødet.

36

19 tilmeldte, og jeg lukker hermed for tilmeldinger - det varslede jeg allerede om den 7. juli.

Jeg glæder mig til at se jer allesammen :-)

Kære alle

Til jer der deltager, kan I her se hvad I kan glæde jer til i weekenden! I andre kan se hvad I går glip af, så I måske kommer til næste møde smile

Tidsplan for weekenden 25.-27. juli 2014

Lørdag:

Kl. 11.00-12.00: Onkel Jesper fortæller: Hvorfor jeg synes, at Anders er slidstærk

Kl. 13.30-14.30: Quiz, af Jesper

KL. 15.30-17.30: Auktion

Kl. 19.00-20.00: Quiz, af Sigvald

Søndag:

Kl. 10.30-11.30: At starte et forlag, af Ole

Kl. 13.30-14.30: Niels viser interesserede, hvordan man indekserer på Inducks. OPFORDRING! Medbring gerne ting, der mangler at blive indekseret.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Kunne vi ikke bytte om på mig og et af lørdagsindslagene? For jeg er den, der skal køre længst for at komme hjem, så derfor er jeg nok ikke den, der går senest.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Tsk tsk ønsker om placering kunne være kommet tidligere...

Men jo selvfølgelig da!

nielshh skrev:

Kunne vi ikke bytte om på mig og et af lørdagsindslagene? For jeg er den, der skal køre længst for at komme hjem, så derfor er jeg nok ikke den, der går senest.

Både jag och Harry har nog längre hem. Tåg från sommarmötet till Stockholm verkar ta cirka 15 timmar, med byte i Struer, Köpenhamn och Malmö.

Jag kommer att behöva lämna mötet omkring klockan 13 på söndag i och med att 15-tåget till Själland har slut på platsbiljetter. Har Niels fått tag på en platsbiljett?

Jeg har byttet rundt på Jesper og Niels.

Men der er jo ikke noget der forhindre, hvis der lige pludselig kommer huller i programmet, at rykke nogle af punkterne frem.

42

For en ordens skyld kan jeg oplyse at man er velkommen til at ankomme ved eftermiddagskaffetid fredag - og der vil også være mad til måltiderne (det fremgår ikke af planen ;-)

Jeg glæder mig til at se jer allesammen

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Tsk tsk ønsker om placering kunne være kommet tidligere...

Gisp ulp mglub - og ønsker om placering kunne være indkaldt endnu tidligere. :-)

Stefan skrev:

Både jag och Harry har nog längre hem.
Har Niels fått tag på en platsbiljett?

Udlændinge er uden for kategori i denne sammenhæng. :-)
Og heldigvis har jeg reserveret plads i en vogn, som ikke kører uden mig.

44

Det er vist ved tiden jeg godt kan spørge jer der kommer med tog hvornår I skal hentes?

Ivan ankommer 15.48 fredag

Hvad med Stefan, Kjartan og Stefan?

I må have et godt sommer møde :-)

The Master of the Mississippi

Så er jeg hjemme igen efter et godt sommermøde, tak til AC (+mor) for god forplejning,.
Mon ikke det var det møde i DDFR's historie, hvor der var flest besøgende.

God sommerlig hilsen fra Voldby.

Også en stort tak skal lyde fra mig!

Forplejning,  selskab og hygge var helt i top!

48

Mit hus har været invaderet af en masse sære mennesker - og små sorte dyr! Og to af dem er her stadig - heldigvis er det mennesker af den sære slags og ikke sorte dyr.
Nej, spøg til side og tak for et dejligt og hyggeligt møde med mange grin, gode handler og godt vejr. Beklager de sorte dyr, har ikke oplevet så mange på en gang før, det var som en regnbyge... - og tak til jer der hjalp med at rydde op og spise mad til sidst.

Det var hyg'ligt!

Ja, tak til alle for et godt møde.
(Til alle dem, der troede det modsatte, kan jeg oplyse, at min bil kørte som en drøm hele vejen hjem.)