Tråd: Art Bubble 2014

Hej allesammen!

Snart starter tegneseriemessen Art Bubble jo i Horsens, hvor der er to Anders And tegnere med i år(Først tre, men desværre meldte Marco Rota afbud), Freddy Milton og Kari korhonen.
Derfor er der jo sikkert mange af jer der skal derhen. Jeg regner i hvert fald selv at komme wink
Derfor er jeg lidt nysgerrig om DDFR har en lille bod ved Art Bubble i år? For så ville jeg da komme forbi og sige hej! smile

Men er der andre der skal med? Og hvad glæder i jer mest til at se(Udover Kari Korhonen og Freddy Milton)?
Jeg er selv meget spændt på at se noget til Mike Collins og hans Dr. Who tegneserie, da jeg er stor fan af Doctor Who!

Hvis i ikke har hørt om Art Bubble eller bare vil vide mere om den, så kig på deres hjemmeside: http://www.art-bubble.dk/

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Sv: Art Bubble 2014

Jeps, vi har en stand - og Laila og mig passer den - har både planer om tegnekonkurrence og farvelægningsark til de små. Kig endelig forbi!
Denne gang har vi desværre ikke chilier med man kan smage på (det havde vi sidst - og jeg har ikke været sydpå og træffe Don endnu, det havde jeg sidst)

Det lyder jo hyggeligt! wink Så ses vi jo der wink

Haha, det kunne ellers være sjovt at smage!

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Selv ser jeg meget frem til José Luis Munuera. Jeg glæder mig dog især til de danske tegnere, da der er mere nærvær med dem. Man kan virkelig hygge sig med dem, mens de tegner eller signerer. Her glæder jeg mig navnlig til Stine Spedsbjerg, da jeg ikke har nogen tegninger fra hende endnu, og jeg er på det sidste blevet meget begejstret for hendes blog.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jamen, jeg kommer også med en stand med fine tegneserier OG fine bøger om tegneserier. Vi ses.

Tak for et hyggeligt Artbubble! Det er da takket den lille stand, jeg blev medlem.

Tak til alle donaldisterne på Art Bubble for et dejligt comic con! Jeg fik købt mig nogle fede tegneserier og fik en del flotte fan tegninger fra diverse tegnere, og mødte masser af hyggelige mennesker. Hvad kan man så forlange mere (altså bortset fra at det ville have været skønt hvis ikke både Marco Rota og Kari Korhonen havde været nødt til at aflyse).  smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Tak for et godt art bubble og hyggeligt at møde alle jer jeg gjorde!

Og velkommen til hele fem nye medlemmer!  Det er virkelig skønt og langt over forventningen for denne weekend!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning