Tråd: Deadline for (R)appet 6

Som redaktør på foreningens medlemsblad, DDF(R)appet, vil jeg minde om, at deadline for indlevering af artikelstof til næste nummer er 15. april 2005.

Alle -- medlemmer eller ej -- kan indlevere, og der kan skrives både kort og langt om snart sagt alt, hvad foreningen beskæftiger sig med. Som vi skriver i en annonce i selve (R)appet: "Stort set intet er for skørt, nørdet, videnskabeligt, pjattet, personligt, formelt, faktuelt, kort eller langt". Der kan indleveres i de gængse dokumentformater (MS Word, OpenOffice, flade tekstfiler, etc.) eller på papir. Elektronisk foretrækkes dog. Nærværende redaktør ville blive glad, hvis indleveret stof ledsages af foreslag til illustrationer -- gerne i form af separate billedfiler (indlevér helst ikke Word-filer med indsatte illustrationer).

Hvis du planlægger at skrive eller allerede har gjort det, kan du kontakte undertegnede på emailadressen rappet [snabel-a] ddfr.dk (sæt et @ ind istedet for [snabel-a]).

Vi tager også imod forsideillustrationer -- eneste forbehold er, at illustrationen skal være lavet specielt til os, eller tegneren skal i det mindste have givet os lov til at bruge tegningen som forsideillustration. Vi "gider" altså ikke trykke gamle Barks-forsider eller lign. (med mindre helt specielle omstændigheder gør sig gældende, da).

Bemærk forresten, at vi for fremtiden satser på flere udgivelser frem for de (alt for) tykke udgivelser, vi har haft på det seneste. Afhængig af stofmængden kan det altså ske, at stof, der er indleveret før deadline, alligevel først kommer i et senere nummer. Hvis det er meget vigtigt, at dit stof kommer i næste nummer, kan du tage kontakt til undertegnede.

Deadline gælder for øvrigt også for indlæg til vores B.R.E.V.K.A.S.S.E., men generelt er vi lidt mere fleksible med disse (samt korte artikler, der ikke tager så lang tid at redigere, osv.) med hensyn til overholdelse af deadline.

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Sv: Deadline for (R)appet 6

Hvornår regner I med at nummeret udkommer?

Don, Don, Don.

Vi snakkede 9. juni på vintermødet - så deromkring skulle det gerne være.

4 Senest redigeret af DisneyZonen (2005-02-21 06:17:29)

>Hvis du planlægger at skrive eller allerede har gjort det, kan du kontakte undertegnede på >emailadressen rappet [snabel-a] ddfr.dk (sæt et @ ind istedet for [snabel-a]).

Det er delvist korrekt, for de to mellemrum skal også fjernes :-)

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

DisneyZonen skrev:

Det er delvist korrekt, for gør man som du skriver, kommer e-mailaddressen til at se sådan ud:
[...]

Ja, men mon ikke folk kan regne den ud alligevel?

Må jeg til gengæld bede dig om ikke at skrive andres emailadresser på fora som denne (og websider generelt). Det er en åben invitation til adressesamlende spam-robotter. Kan jeg bede dig ændre/fjerne min adresse fra dit indlæg (også selvom der er mellemrum -- der skal ikke meget til, for at en bot alligevel genkender det som en emailadresse)

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Så skulæle det være rettet. Kan SPAM robotter godt finde ud af det, trods de to mellemrum?

Jeg ved ikke, om de konkret kan (for jeg har aldrig set kildekoden til én), men jeg ved, hvor nemt det ville være at sætte en robot til at genkende adresser, der "ligner" mailadresser (fx med mellemrum). Og sådan ville jeg da lave en robot til opsamling af emailadresser, hvis jeg skulle (men det skal jeg ikke). Nå, nu begynder det vist at blive vældig off-topic.

Jeg har lige været på ferie i en uge. Over 300 SPAM mails, var hvad jeg fik :-(