1

Tråd: Rappet 24 er i trykken

Kære meddonaldister. Langt om længe blev Rappet 24 sendt i trykken i mandags.
Der er tale om et længe planlagt julenummer - det var knap så planlagt at redaktøren var en slendrian(d), så bladet først udkom i juni, lige op til vores største højtid, Anders's jubilæumsdag, den 9. juni.
Bladet planlægges til at udkomme til Copenhagen Comics i Øksnehallen 6.-7. juni - vi medbringer medlemsliste og krydser af når de enkelte medlemmer har modtaget deres blad.
Jer der kommer på messen må da gerne give redaktionen besked, så vi kan reservere eksemplarer nok - og evt. minde om medlemsnummer osv.
Jer der ikke kan komme, vil naturligvis få tilsendt bladet med posten som sædvanligt. Giv også gerne besked herom allerede nu.
Trykkeriet regner med at bladet er færdigt i ugen op til Copenhagen Comics, så jeg kan ikke udsende bladet før.

Tak for jeres tålmodighed - og glæd jer til et godt blad. Og husk nu at netop du er velkommen til at bidrage til næste nummer (25'eren)

Sv: Rappet 24 er i trykken

Jeg kommer på Copenhagen Comics. Mit medlemsnummer er nr. 84. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

jeg kommer også på Copenhagen Comics. mit medlemsnr. er nr. 200

"Jeg har lært at værdsætte det, der har personlig værdi for mig og ikke for andre!"

Jeg er vist registreret, men jeg kommer også på CC (medl. nr. 120)

Jeg kommer desværre ikke, medlem nr. 204.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jer der skriver at I kommer - på gensyn :-)

Jeg sender ud når jeg kommer hjem fra messen - inkl. til Bornholm :-)

Jeg kommer også smile

Medl 247

Jeg kommer (naturligvis) også. Mit medlemsnummer kan jeg ikke huske på stående fod.

Jaaah, jeg kommer da også på messen. Kig gerne forbi min stand, nr 60, alle mand.

10 Senest redigeret af AC (2015-06-03 08:39:57)

Og nu er bladet færdig fra trykkeren - er lige kommet med posten her hos mig. Kom og hent dit eksemplar på CoCo - husk at sige dit navn og evt. nummer - du må ikke bare tage wink

11

Så udkom bladet her til Copenhagen Comics - jer der ikke var forbi på messen, får bladet tilsendt med posten efter et par uger - vi skal lige holde pakke-møde! smile (Der kan også afleveres personlig afhentning hvis det er, jeg giver en kop kaffe og har en medlemsliste jeg kan krydse dig af på wink

I går kom bladet med snail-mail til klippeøen. Glæder mig til at komme i julehumør ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Også her i den lille flække Malling er bladet dukket op! Hyggeligt med noget jul på disse glohede sommerdage ...

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Hov, jeg har vist ikke fået noget blad. Har jeg glemt at betale kontingent?

15

Vi sendte til alle dem der var på medlemslisten, så skal lige tjekke - måske du har glemt kontingent eller adresse-ændring?

Jeg faldt over en anmeldelse af Rappet nr. 24:

http://metronaut.dk/tegneserier/donaldi … rmaaneden/

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"