1 Senest redigeret af AC (2015-06-17 19:26:41)

Tråd: Krus

https://www.flickr.com/photos/donaldist … ed-public/

Lad os så lige se om det her virker.

Vi har fået lavet et par test-krus - og så vil vi høre, hvor mange af jer medlemmer der vil være interesseret i et krus, eller et sæt?

Sv: Krus

Det vil jeg afgjort være interesseret i!

Vi har jo før lavet trøjer (t-shirts og sweatshirts) som bæres på møder og messer - det var det firma som laver disse for os der anbefalede krusfirmaet, som også kan lave andre ting (fx. tallerkener) - og de har så´sendt os nogle prøver. krusene vil efter alt at dømme koste ca. 20-30 kr plus moms alt efter design osv. Jeg synes de ser rigtig flotte ud - ved næsten ikke om jeg tør indvie et af dem til kaffekrus, eller om de bare som de fleste andre af mine andekrus skal være opbevaringskrus til dimser og kuglepenne (and I need those!)

Til den pris er jeg osse interesseret! - Dog bryder jeg mig ikke om at kruset er orangefarvet indvendigt og på hanken, men forhåbentligt kan det osse fås som et hvidt krus med foreningslogoet (Rosa tegningen) udenpå i farver?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Orangefarvningen var vi ellers et par stykker der mente var temmelig oplagt - når man tænker på farven på ændernes næb og fødder.
Der kan også laves et alm. hvidt krus med farvetegningen på, men det vil jeg sige kommer an på antal bestillinger.

Hans skrev:

Til den pris er jeg osse interesseret! - Dog bryder jeg mig ikke om at kruset er orangefarvet indvendigt og på hanken, men forhåbentligt kan det osse fås som et hvidt krus med foreningslogoet (Rosa tegningen) udenpå i farver?

Jeg synes også bedst om, at krus er hvidt med de to tegninger i farver.

Jeg ville også være interesseret, hvis man kan nøjes med at købe det hvide krus tongue Er heller ikke så vild med den orange farve tongue

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Så er vi da 3 til at begynde med som gerne vil have hvide krus med tegningen på (i farver). smile

Jeg og Gry er selvsagt også interesserte i hvert vårt sett.

10

På sommermødet blev der solgt en ordentlig omgang krus - de hvide krus med farvetegning er fx allerede udsolgt - så vi laver en ny portion til jer der tilmeldte interesse her, men ikke kunne være med til mødet.
Pga. en fejl fra producenten er de hvide krus med sort/hvid stregtegning ikke klar endnu - men vi har et par andre man evt. kan vælge imellem - jeg uploader billeder en af dagene.

De orange krus er klar til salg - og så er der som sagt to andre varianter - et sort krus med hvidt felt med farvetegning - og et sort krus med hvidt felt med sort/hvid stregtegning (af foreningens Rosa-tegning altså - som vist på billedet øverst i tråden)

Prisen er pr stk 50 kroner og bestillinger kan afsendes til min mail - er ikke så glad for at sende dem - så skal vi i hvert fald bruge bobleplast osv. og portodækning - det vil være bedre at modtage krusene til et møde eller messe, mener jeg.

AC, jeg vil gerne bestille et hvidt krus med farvetegning! Jeg har sendt en mail til dig. smile