Tråd: Brugte tegneserier butikker på Sjælland???

Kan det virkelig passe at der ikke findes nogle butikker på Sjælland, som sælger brugte tegneserier udover København??

Vi kender nok alle sammen de store butikker inde i København, men kan der anbefales nogle butikker i det øvrige Sjælland..

Overvejer en tur til Sjælland i næste uge, og hvis der var nogle emner, så var der jo ikke så langt..

Sv: Brugte tegneserier butikker på Sjælland???

Hvad med at besøge Køge - "Gander Gladstone" har (skjult i en tøj-butik) en afd med tegneserier. - skriv til ham først.

Næstved Antikvariat er også en mulighed

Bog-Art
Smedelundsgade 32
4300 Holbæk
Telefon: +45 59 44 01 65
De har et rimeligt udvalg af antikvariske tegneserier

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Bjørnlunds Antikvariat. Herrestræde 16. 4200 Slagelse. Tlf.:58 53 08 80
Han havde en del serier førhen, men nu er det mange år siden jeg har været der

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

6 Senest redigeret af HT (2015-07-02 21:37:52)

Hej

Jeg har været en tur i Køge og han har mange fine sager og er klart et besøg værd

For ca et år siden var jeg også en tur forbi Holbæk, lang køretur fra Kbh, når udvalget er lille, og alligevel fandt jeg meget guld til mine samlinger, så turen var trods alt det værd

Jeg var også i Slagelse i foråret og tænkte at der måtte da være en butik, men de 2 jeg havde fundet på nettet eksisterede ikke mere, der lå en dametøjs forretning i den ene og et Pizza i den anden

Næstved har jeg også været i, så sent som i foråret, han har en mindre stak albums, men ingen blade, han gør kun i bøger, men dem har han også styr på, stik ham et spørgsmål og han slå det op på sin com og har han bogen i forretningen, så  kan han finde den frem på mindre end et minut

Ellers er der Amagerbrogade 22, han har en del tegneserier liggende og jeg har fundet en del guld der, køber man meget kan man godt prutte om prisen, specielt hvis man sludre lidt med ham først, hvor man lige får flettet ind i samtalen at man er samler, så er han til at tale med

I Ballerup, lige ved Dansk Bank i gågaden (i den lille side gade ved banken), ligger der en lille antikvariat og han har ret mange tegneserier, så sent som i dag var jeg et smut forbi og fandt lidt til samlingen, han har rimelige priser, men han har aldrig forstået ideen om at prutte om prisen :-)

Odense ligger der også en, og sender man en mail med sin liste, så er han flink at se om han har noget liggende

På Amagerbrogade lå der også en butik der hed MARSK (noget i den retning), flink gammel mand, men han er desværre død, og det ser ikke ud til at butikken kører videre, men her fandt jeg også meget guld til min samlinger

Der skulle også ligge en i Brønshøj, men den har jeg stadig ikke fundet :-)

Og så er der selvfølge mig selv, nok er det internet salg det jeg foretager mig, men man er altid velkommen til at kigge forbi og mærke på bladene, og på min hjemmeside kan man se hvad jeg har liggende på lager

Super, jeg takker for info. Der skal vist nok planlægges lidt her... :-)