1 Senest redigeret af Asger And (2016-02-13 09:47:52)

Tråd: 5000 AA-blade

Min kære frue har med en vis rimelighed forlangt, at jeg rydder op i mine dubletter; der er et slag på tasken 5000 stk Anders And & Co., AA-Ekstra og revl og krat af andre Disney-hæfter helt tilbage til 1950.
Hvis nogen f.eks. nye samlere vil supplere deres samling for et rimeligt beløb, er de velkomne til at sende mig søgelister.

Prisforslag:
Blade fra 1970erne og frem i rimelig stand: VG-VF: 2 kr/stk, flotte blade og blade med indlæg 5 kr., julekalendere noget højere.
1960erne i rimelig stand 5 kr., flotte blade 10 kr., dårlig stand f.eks. manglende bagklap: 1 kr.
Blade fra 50erne: forskellige priser afh. af stand, men jeg har en del fra 1959, der går til 10 kr.
Ved større ordrer er jeg til at forhandle med, og alt tillægges porto, dog kan jeg overtales til at bringe ud på Sjælland undt. hovedstaden; man er også velkommen til at afhente.

Der går nogle uger, før jeg er færdig med sorteringen (jeg er arbejdsramt), men send endelig lister :-)

Hvis nogen søger andet end Disneyserier, har jeg også masser: Albums, fart og tempo, Skipper Skræk, superhelte, Illustrerede Klassikere og alt muligt andet.

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Sv: 5000 AA-blade

Nogen Vaks hæfter? Mangler to.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Har du 2007 og 2008, hele årgangene?

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Mangler nogle nyere indlæg til Anders And, samt Anders And Ekstra. Vil gerne købe dem du har som jeg mangler, samt mangler nogle blade.