Tråd: Rappet 25

Rappet 25 vel ankommet til Bornholm.
Skal forsøge at finde et emne at skrive om til næste gang.
Eventuelle ønsker modtages, hvis bare det har noget med samlingen at gøre.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Sv: Rappet 25

Også modtaget i Sall - og hvor er det bare lækkert med farver!

Steffen kan du ikke skrive noget om tøseting med ænder på? Glansbilleder, brevpapir og servietter og den slags?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Det er også ankommet sikkert her i det østjyske.
Flot er det... der er næsten noget helt Gavehæfte-look over det smile
Keep up the good work.

4 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2016-07-02 10:40:25)

Tøseting, hmmm...
Jo, har en del, så det må jeg nok kunne finde ud af.
Kan altid vende indholdet med den tyraniske købe-styrer fra Art Bubble ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Rappet 25 er også ankommet Norge, og som fersk forumbruker (men ikke ferskt medlem) vil jeg bruke mitt første innlegg til å skryte av et flott nummer - og sende en generell takk for alle gode artikler fra tidligere numre - selv om jeg ikke på langt nær har fått lest alle.

Særlig interessant var artikkelen om Harry Gladstone og hans histore, som på norsk heter "Det store spørsmålet". Jeg har lenge merket meg denne historien fordi både tegninger og plot skilte seg ut - især er slutten fantastisk og helt uvanlig, og jeg har hatt den som en favoritthistorie uten å ha diskutert den med andre. Til slutt slo jeg den også opp på Inducks og fant navnet på opphavsmannen, og stusset over at han som hadde laget en så god historie, ikke også hadde laget flere. Nå har jeg takket være Rappet fått hele den interessante bakgrunnshistorien for mannen og historien - den er altså lagt merke til av flere enn meg. Takk for det! Det var så interessant at jeg nesten glemte å se på EM-kampen jeg egentlig satte meg ned for å se...

6 Senest redigeret af AC (2016-07-06 10:56:56)

Er Rappet ellers ankommet rundt omkring hos de andre forumdeltagere?

Lars Martin, jeg bliver helt varm om hjertet ved at læse at Harry Gladstone-artiklen tog din opmærksomhed fra EM-kampen smile Andre (også i foreningen findes der fodbold-fantaster) ville nok mene, at du skulle få styr på dine prioriteringer, men ikke mig

Jeg ved at bladet er ankommet i Suomi/Finland og Holland/Nederland smile

Rappet er osse ankommet til København. Endnu et nummer fyldt med interessante artikler, og så endda et jubilæumsnummer. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Så lige fra Bornholm over Brønshøj, Sall og Skanderborg til Norge, og videre til Holland og Finland er læserne tilfredse med Rappet 25 - jeg klapper lige bidragyderne på skulderen og siger tak for godt samarbejde. - Sig til, hvis I har lyst til at være med næste gang :-)