Tråd: Bogforum med Don Rosa

Hvor mange mon vi ses der?

AC og jeg er for en gangs skyld med, bare som nørder smile Dvs. foreningen har ikke en stand, som vi skal passe.

Vi, (AC, Steffen og jeg) har for øvrigt lejet en lejlighed weekenden over - hvis nogen mangler soveplads er der en mulighed her - lejligheden koster 2000kr for weekenden og så splitter vi bare prisen ud fra hvor mange der sover der smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Sv: Bogforum med Don Rosa

Jeg har andre planer i den weekend, så jeg kigger kun forbi bogforum fredag.

Hvis I lejer noget i fællesskab igen til Copenhagen Comics eller Art-bubble i Rundetårn vil jeg gerne være med :-)

Gør jeg nok smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Kunne da være hyggeligt at mødes flere fans på messen - giv da liget praj I andre hvornår og hvilke dage i regner med at være der. Dons signeringsprogram er offentliggjort i bogforums katalog. Skal forsøge at lægge det herind når jeg er ved et andet device end min iPad og når jeg er mere vågen end lige nu

jeg er der kun fredag sammen med kæresten da resten af weekenden skal gå med spejdertur

"Jeg har lært at værdsætte det, der har personlig værdi for mig og ikke for andre!"

Hvordan har køen til Don Rosa været fredag/lørdag? Overvejer at komme forbi søndag, men orker ikke samme længde kø som på art bubble.

Jeg har en plads på NewPubs stand søndag 10 - 14. Vink hvis I kommer forbi ;-)

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk