1 Senest redigeret af AC (2006-02-06 19:40:18)

Tråd: Har du lyst til at blive medlem?

Almindelig indmelde - kaldet medlemspakken - koster 125,- som gælder for et års medlemskab - her får man tilsendt nyeste medlemsblad samt lidt generel info, nyeste nyhedsbrev osv.

Den store medlemspakke - indeholder Rappet nr. 1-7 (7 er pt. det nyeste nr) og desuden nyeste nyhedsbrev. det er inkl. et års medlemskab - den koster 275 (125 + 6 blade a 25 kr. stk.)

"Gamle medlemmer" kan som altid købe gamle numre til 25,- stk.

Tilføjelse (tak for den vigtige påmindelse, Mathias): Og medlemskabet medfører også at man kan deltage på foreningens to årlige møder. I og med medlemskabet har man jo så også indflydelse på hvor det holdes, for man kan tilbyde selv at lægge hus eller mødested til :-)

(Dette er bare som en service-information særligt til de der havde glemt det :-)

Sv: Har du lyst til at blive medlem?

Plus, at man har ret til at komme med til møderne, som bliver holdt to gange om året (et vinter og sommermøde).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Må bare få si at jeg anbefaler meget å bli medlem! :-)

Jonas Larsen -Medlem 158

D.U.C.K
(Dedicated to Uncle Carl and Keno)

Kan varmt anbefale medlemsskab. Bare medlemsbladet er kontingentet værd.

En kæmpe anbefaling skal lyde fra mig også!!!

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

Tak for jeres ord :-) Og jeg må sige at det ser ud til at forummet har en funktion i retning af at lokke folk til at blive medlemmer.
På den anden side må jeg stadig huske at understrege at man godt kan være medlem af forummet uden at være medlem i foreningen (og man kan også være medlem af foreningen uden at være medlem af forummet :-)

7 Senest redigeret af oledamgaard (2010-01-10 10:07:37)

Du skal väre velkommen - kig her for de närmere informationer http://ddfr.dk/indmeldelse-og-betaling/

Kan man læse lidt mere om medlemsbladet et sted? Kunne godt tænke mig at vide hvad det er jeg går glip af...

9 Senest redigeret af oledamgaard (2010-01-10 10:09:20)

Ah, jeg fandt selv frem til http://ddfr.dk/k/rappet/

AC skrev:

Den store medlemspakke - indeholder Rappet nr. 1-7 (7 er pt. det nyeste nr) og desuden nyeste nyhedsbrev. det er inkl. et års medlemskab - den koster 275 (125 + 6 blade a 25 kr. stk.)

Kan den store medlemspakke stadig fås?
Hvilket medlemsnummer får det næste medlem?

11

Undskyld - har først set jeres spørgsmål nu. Næste medlemsnr. er nr. 170, men der er næsten altid nogle på vej ind - lige nu venter jeg på breve med checks fra to nye - så nr. 172 eller deromkring vil blive næste medlemsnr. - Både Albertsen og Rune skal være velkomne :-)

Kan den store medlemspakke stadig fås? Der er jo åbenbart en del fortsatte artikler og det ville da være sjovest at få det hele med...

13

Stemmerne siger at du kan nå at få den store medlemspakke - send mig lige en mail og sig om du vil have Rappet 1-6 (inkl. stamtræet til nr. 6 - Asgers Ande-stamtræ, ikke Rosas), Vicar-særnummeret sommer-rappet fra 2004 i genoptryk, Rosa-indekset. Som medlem koster alle tingene 25 kroner stykket.
Der er også et par norske rosa-inekser hvis det har interesse.

Jeg har et lille spørgsmål om medlems tallende..

Hivs man melder sig ud efter nogle år.. Som jeg bestemt ikke har tænt mig at gører, hvad sker der så med ens medlemsnummer ??

Gives det til en anden, eller forbliver det som et - (ved ikke) ??

Rune

15 Senest redigeret af AC (2006-05-31 18:33:18)

Hvis man skulle melde sig ud efter nogle år (efter meget gerne at have fortalt os i foreningen om grunden, så vi kan foretage ændringer hvis det er hos der er noget galt) så bliver ens medlemsnummer stående ledig - bliver ikke taget i brug - før man evt. selv skulle få lyst til at melde sig ind igen. Sådan har det været siden nr. 86 eller deromkring.

Før dette havde jeg en meget ulogisk indmeldelsesprocedure, nemlig den at når man tilmeldte sin interesse fik man tildelt et medlemsnr. således er der 15 medlemsnumre før nr. 86 der aldrig er blevet reelt benyttet da vedkommende aldrig fik betalt kontingent og dermed modtog noget. Indtil videre er der en af disse der har meldt sig ind.
Men de 15 numre bliver altså stående. Man kan ikke overtage et lavere medlemsnummer hvis man ikke selv har haft det før.

16

Næste medlemsnr. er nr. 190. Hvis du efter at have kigget på vores nyeste medlemsblad på forsiden skulle have fundet interesse for medlemskab - så skriv endelig til mig - kasserer - snabel-a - ddfr . dk - (træk sammen og erstat)
Alle kan være medlemmer her på forummet - men man er ikke medlem af DDF(R) før man har meldt sig ind og betalt kontingent :-)

17 Senest redigeret af Eirik (2007-02-04 21:26:41)

Eg lurer på å melde meg inn, men er det stadig mogleg å få tak i alle nummera av DDF(R)appet? Kva er prisen for medlemsskap pluss alle blada, i tilfelle?

18 Senest redigeret af oledamgaard (2008-12-31 11:49:18)

I øjeblikket er numrene 1,6 og 7 udsolgt, men det blev på generalforsamlingen vedtaget at genoptrykke dem - det sker dog først når der er basis for det.
Numrene 2,3,4,5 og 8 koster 25,- pr. stk - altså 125,-
Et års medlemskab, inkl. nr 9 og de numre der kommer i årets 12 måneder koster 125,- samlet bliver det altså 250,-
Alle interesserede er naturligvis velkomne til at henvende sig - evt. via mail.

19 Senest redigeret af A.N.D.E.R.S.I.N.E. (2008-05-05 19:20:18)

Som den nye kasserer vil jeg lige gøre opmærksom på den ændring vi vedtog på generalforsamlingen ift. betaling. For at gøre mit job lidt nemmere og forøvrigt gøre det mere rigtigt, så vil betalingen fremover følge kalenderåret.
Dvs. at dem som skal betale inden næste blad udkommer, skal give 125kr nu og igen d. 31. december 2008. Dem som betaler efter næste blad, skal give 62,50kr og så 125kr d. 31. december 2008.
Dette gælder for nye medlemmer.

For dem som skal fornye deres kontingent så gælder det, at man indtil næste blad udkommer betaler 62,50kr og så 125kr pr 31. december 2008 og efter at næste blad er udkommet så giver man 125 kr og har så betalt indtil 31. december 2009.
På denne måde er det meget nemmere at lave et regnskab.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

20

Trådens emne kunne også hedde "har du lyst til at forblive medlem" - for der er nogle stykker af jer som i de kommende uger vil modtage en påmindelse om betaling.
Pga. kontooverflytning og kassererskifte er dette naturligvis gået lidt trægt, men som sædvanligt er ingen gået glip af noget de har betalt for, ligesom ingen har fået noget de ikke har betalt for. Vi håber at alle kan se det retfærdige i dette, ellers er det bare at henvende sig for en personlig forklaring.

21

Hvis du har lyst kan du også aflevere kontingentet personligt, på et møde eller til komiks - og der har før været medlemmer der har betalt for flere år af gangen - det er naturligvis op til kassereren om denne praksis kan fortsætte - men i forhold til regnskabet og den ny forretningsorden heri er der i hvert fald ingen problemer i at fortsætte praksis.

Hej alle!!
Vil lige gøre opmærksom på at foreningen har skiftet bank.
Jeg ved godt det ikke er ret længe siden sidst, men der var nogle problemer med Jyske Bank, som nu er løst ved at flytte over til Nordea!
Stadig en landsdækkende bank, så alle burde have adgang til den!

Det nye kontonummer er : 1911 8973194438

Husk stadig navn!

VH Laila Jespersen
Kasserer

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hej.

Hvad kan man bruge de der abonnementsting til?

Jonas And

24

Jonas And skrev:

Hvad kan man bruge de der abonnementsting til?

Sådan har jeg aldrig fået den før wink Jo, jeg vil opfrodre dig til at blive medlem, både fordi det på den ene side er et abonnement på et supergodt blad som udkommer to gange om året og handler om alle grene af donaldismen, oig så fordi det også er et medlemskab i foreningen, som giver dig ret til at deltage på møderne, de største her af er sommermødet og vintermødet. Medlemskabet giver dig også mulighed for at gøre mere for foreningen, i form af evt. fremtidigt bestyrelsesarbejde.
Mewn som i tilfældet med moderation som du spørger om i en anden tråd, så sker den slags først, når vi ved hvem du er smile

Hilsen AC, formAnd

det ser meget spændene ud. (har først nu fået taget mig sammen til at læse tråden). men jeg fik ikke helt fat i: hvis man vil have alle rappet'erne koster de så 25.- kr. pr stk.? og kan man købe dem selvom man ikke er medlem? og i så fald: bliver prisen så højere? i så fald: hvor meget?

Give peace a chance!