26

Sv: Har du lyst til at blive medlem?

Man kan kun købe gamle numre af Rappet, hvis man er medlem. Og prisen er netop 25 - pr. stk.

27 Senest redigeret af oledamgaard (2010-01-10 10:10:15)

Der er en oversigt over hidtil udkomne blade her: http://ddfr.dk/k/rappet/

det vil altså sige, både forskning, artikler om forlag, forfattere og tegnere, om filmenes historie, om Andebys, interviews, slægtsforskning.

Og det der endnu er artikler kommer der sikkert noget om engang!

28 Senest redigeret af Jonas And (2008-12-28 22:48:59)

Jeg tænkte på ... når man tilmelder sig, får man så fra 1'eren og opad. Eller starter den dér, hvor I er kommet til?

Jonas And skrev:

Mange tak! Jeg kigger på det i morgen. smile

Jeg tænkte på ... når man tilmelder sig, får man så fra 1'eren og opad. Eller starter den dér, hvor I er kommet til?

Mener du Rappet? Man får det nyeste Rappet-blad, men man kan (hvis man ønsker det) også købe de gamle Rappet-blade, som er på lager.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

For at stoppe diskussionen og give et klart svar til nye der kigger ind, så kontakter man mig på lj@ddfr.dk og skriver at man vil være medlem så hjælper jeg videre, eller også benytter man sig af "Bliv medlem" afsnittet der ligger på hjemmesiden under foreningsinfo!

Og kukser dette helt, er man også velkommen til at ringe til mig på tlf 26 99 55 33!

Pris pr år er 125kr, og for det får du bla. to medlemsblade, rabat på særudgivelser og mulighed for at deltage i møder.

Så kan det vist ikke blive nemmere!

Vh Laila, foreningens kasserer!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hej alle!

Vil bare lige opfordre til, at skifter man e-mail adresse, gives der besked til foreningens kasserer (mig) da det er gennem den vej der kommer påmindelser om betaling af kontingent!

Jeg har lige i dag sendt en bunke mails ud til dem, der skulle betale d. 1 januar 2009, så ved du, at du burde det, men ikke har fået en mail, så kontakt mig endelig!

A.N.D.E.R.S.I.N.E., hvis man tilmelder sig til at få bladet - SKAL man så komme til møderne, eller er det valgfrit? (-:

Nej, der er ingen tvang.
Det er helt valgfrit.
Men du er selvfølgelig velkommen til at komme til hver en tid!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Jeg tror ikke at der er nogen som bliver hentet af politiet, eller af to store stærke DDF(R) medlemmer, hvis de ikke kommer...:D

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

To stærke DDF(R) medlemmer? Arj du, den må du længere ud på landet med! big_smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

anden skrev:

To stærke DDF(R) medlemmer? Arj du, den må du længere ud på landet med! big_smile

Hvor var det du sagde at du boede? wink big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ej, jeg skal nok kunne forestille mig at man bliver stærk af at løfte blade!
Det bliver jeg ivertfald når jeg skal sætte dem i orden! big_smile
Ellers kunne man jo gøre som den kære, hr. von and(Dog med penge big_smile ), og sætte dem fast på en vægt stang! Men det ville nok grænse til seriøs mishandling!

copyright© Monty Python

Ja - så er dén sag afklaret. Jeg bliver medlem i dag.. eller jeg tilmelder mig ihvertfald i dag. :-)
Tak for alle de overbevisende ord, der iøvrigt også fik min mor til, at sige ja. :-)

..og du kan snart købe genoptryk af de gamle numre igen.. jeg skal bare li-ige have fundet nogen der vil printe dem. Håber på at have dem med til sommermødet.

Synes det er spændende, og kunne godt tænke mig at blive medlem, men tror jeg venter lidt med at blive medlem.

Gablap fra Andeby.dk skrev:

Synes det er spændende, og kunne godt tænke mig at blive medlem, men tror jeg venter lidt med at blive medlem.

det er fantastisk, men du kan jo også lige vente og se hvordan det er på forummet, og senere overveje om du skal gøre det.

jeg kan varmt anbefale det, selv medlemsbladet ''Rappet'' er 125,- værd.

Andeby-centrum.dk

Hej!

Hvilken bank bruger DDF, er på vej ned og betale kont

Vi har Nordea!

Hej. Præcist hvordan man bliver medlem? Jeg tror nemlig jeg vil melde mig ind.

Der står på forsiden under indmeldelse og betaling, at man skal udfulde navn og adresse osv... Nedenunder skal man overføre penge til en konto. Skal man bare overføre pengene lige efter man har trykket på tilmeld, eller når man får en mail?

MVH. David Flyckt

det er altid bedst at vente på emailen kommer, bare for at være sikker på de har modtaget din indmeldelse, det burde dog ikke tage mere en eller to dage.

stupid, stupid
rat creatures

Jeg overvejer kraftigt at blive medlem - jeg ved dog ikke om mine forældre vil synes godt om idéen... hmm

Nicenico

nicenico skrev:

Jeg overvejer kraftigt at blive medlem - jeg ved dog ikke om mine forældre vil synes godt om idéen... hmm

Herregud, du kan jo altid prøve et år. Det koster ikke en formue og der er ingen mødeforpligtelse. Man får Rappet to gange med posten, resten er op til en selv.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

odt så.. Har nu fået OK af mine forældre, så tilmelder mig nu.

MVH. David Flyckt

Har du sendt en mail, for det eneste jeg har fået er en blank mail fra indmeldelsesskabelonen...

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Har du sendt en mail, for det eneste jeg har fået er en blank mail fra indmeldelsesskabelonen...

I burde gøre sådan at man ikke kan sende en blank indmeldelse.