76 Senest redigeret af Solens Søn (2013-08-13 11:37:38)

Sv: Har du lyst til at blive medlem?

Da jeg blev medlem fik jeg valget mellem den lille og den store medlemspakke. Den lille inkluderede medlemskab og det seneste Rappet (dengang nr. 9), mens den store også inkluderede alle de tidligere numre af Rappet på lageret - det var den store, jeg valgte. Dengang var der ikke flere af nr. 6 og 7, men de blev senere genoptrykt, så jeg har alle nu.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Man kan stadig købe de gamle numre af Rappet og det tilbyder jeg sammen med indmeldelsen - men der er ikke deciderede pakker.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Man kan stadig købe de gamle numre af Rappet og det tilbyder jeg sammen med indmeldelsen - men der er ikke deciderede pakker.

Nej, det kaldte AC det bare dengang jeg meldte mig ind. Den store "pakke" er jo blot medlemskabet og de gamle Rappet i tilkøb.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

79

Læs side 1 i tråden her - det er der jeg omtaler disse pakker. Der er ikke noget odiøst eller farligt i det smile Rappet 1 ligger nu på nettet - og der ligger også et jubilæumsnummer med udvalgte artikler og anekdoter fra redaktører og formænd. De andre numre er der lager af og de kan købes - og sendes vel i det man vil kalde en pakke wink

Ja ja ja så kalder vi det en pakke wink

Og mellempakken er så, når du kun vil have nogen af bladene?

Og deluxe pakken må så være, når de vil have alle Rappet, Indeks OG Egmontbogen!

Andersine, din dejlige pakke, humor har du sgu! big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Mangler en "thumps up" knap! smile (*suk* hvad er det lige facebook har gjort ved mig!!)