Tråd: Fund af gamle Anders And blade, hvad er de værd?

Hej smile Jeg har gjort et fund på en gård på et gammelt loft, af Anders And blade, og ville gerne have lidt hjælp til, at finde ud af, hvad de er værd, da jeg gerne vil sælge dem videre, men ikke aner mht pris? Der er omkring 400 stk i årrækken fra 1956 til 2011, de fleste fra 1956 og til 1999. Standen er varierende. Dem fra 1956-1965, har været sat sammen og sat omslag på af tidigere ejer. Dvs. der er lidt små huller siden og tidligere ejer har haft skrevet sit navn på forsiden. Men ellers er de hele og pæne, trods sin alder, de andre er der lidt mangel på få uden omslag. Jeg har en køber der er intra i dem fra 1956-1960, hans bud var 5,5 kr stykket, er dog lidt usikker mht prisen? Da ja der er lidt mht de huller og det der er skrevet på, men de er ellers i fin stand til trods for 55-60 år på bagen? Kan i hjælpe? Jeg har billeder, hvis i skal bruge det? Men har mange, så venter lige med at vedhæfte.

Sv: Fund af gamle Anders And blade, hvad er de værd?

Nogen der har lyst til at komme med en vurdering??

Sælg...!
Hæfter der har fejl og mangler og på anden måde har været indbundet er ikke meget værd.

Sæt eventuelt et billede på her af et blad du definerer som pænt for måske at få en anden vurdering.

alicce skrev:

Sælg...!
Hæfter der har fejl og mangler og på anden måde har været indbundet er ikke meget værd.

Sæt eventuelt et billede på her af et blad du definerer som pænt for måske at få en anden vurdering.

Enig med alicce.. der kan dog være indlæg i bladene.. det kan hive værdien meget op. men er der ingen indlæg i er 5 kr stykket i samlet pris en ok pris hvis de har de små hulller..