Tråd: Vurdering af Anders And blade

Halløjsa.

Ærligt så har jeg ikke ret meget forstand på hvor meget et Anders And blad kan være værd, så jeg vil prøve at høre jer herinde om i kan hjælpe mig på vej.
Jeg har arvet en masse Anders And blade fra 1950erne og frem til slutningen af 1970erne. De fleste er i rigtig fin stand og der er flest fra 1970erne og 1960erne, men dog også en mindre bunke fra starten af 1950erne og frem til slutningen.

Jeg vil ikke remse en laaaaang liste op med numrene, men kan selfølgelig kigge efter specifikke numre og vende tilbage skulle dette ønskes.

Er der nogen der ved om de overhovedet er noget værd?

Jeg kunne ikke få lov til at vedhæfte mere end et billede her på siden, så jeg har lagt billeder op på min egen hjemmeside her http://www.quest2move.dk/salg-af-gamle- … and-blade/

Jeg ser frem til jeres tilbagemelding.

Med venlige hilsner fra Thomas

Post's attachments

01-alle-mapper.jpg 465.35 kb, 1 downloads since 2017-09-28 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Vurdering af Anders And blade

Standen på 60er og 70er bladene og deres manglende sjældenhed gør at de ikke er voldsomt meget værd - 1-2kr stk - men mere hvis der er feks klistermærker, plakater og den slags i.

Bladene fra 50erne kan godt være mere værd så synes næsten du skal tage nogle gode billeder af dem og lægge op så du kan få et realistisk bud på dem.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning