Tråd: Alan Moore

Jeg skal nå en dag se den nye filmen"V for Vendetta" som er basert på Alan Moores tegneserie med samme navn. Denne tegneserien var jo utrolig bra, og håper ikke at filmen heller skuffer (som filmatiseringen av "The leuge of extraordinary gentlemen" gjorde).

Så, hva syntes dere andre her om Alan Moore? Min mening er at han er et stort tegneseriegeni.

"The leuge og extraordinary gentlemen" er forresten min favorittserie av Moores produksjon.

Ps: Moore er nå igang med nye serier om "The leuge of extraordinary gentlemen" ;-)

Jonas Larsen -Medlem 158

D.U.C.K
(Dedicated to Uncle Carl and Keno)

Sv: Alan Moore

Jeg blev utroligt skuffet over League-filmen, men jeg var vild med idéen... "Den har potentiale!" tænkte jeg. Og det har den da bestemt...
...jeg har desværre aldrig læst noget af Alan Moore... kun om ham, men jeg vil sgu gerne have fat i League-serierne og prøve dem ad!

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

3 Senest redigeret af Jonas Larsen (2006-03-27 14:09:40)

Sv: Alan Moore

Om du kjøper Leauge-serien kan jeg forsikre deg som at du ikke vil angre.

Her i Norge ble den forresten utgitt i en serie som het "Magnum-albumene".
(det kom bare tre album; "The leauge of extraordinary gentlemen 1", "Enemy Ace" og "The leauge of extraordinary gentlemen 2".

Jonas Larsen -Medlem 158

D.U.C.K
(Dedicated to Uncle Carl and Keno)