Tråd: 313

Hej Donaldister

Jeg søger denne lille søde reklameartikel... nogen der kan hjælpe ?

http://www.weinberger.dk/disney/313.jpg

Andre reklameting har også interesse.

The Collector

Sv: 313

Ja... vi var i hvert fald en hel flok sommermødemedlemmer der fik vores eksemplar i Odense 2003 - jeg kan spørge den glade giver om hans leverandør kan skaffe en mere - eller sætte jer i kontakt alt afhængig af hvad han siger. Men du får ikke min ;-) hihi...

Hvad koster sådan en bil egentlig?
Den er lavet af plastic ikke?

Er det ikke en kopi af en gammel udgave, der udkom i omkring 80´erne, eller husker jeg helt galt?

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Hej AC, hvad koster den? Jeg kunne da også godt være interesseret i en, hvis du alligevel skal se om du kan skaffe en mere.

Jeg ved ikke hvad den koster - vi deltagere på mødet fik den... få nu ikke håbet for højt op - skal lige finde ud af om kontaktkæden duer...

AC: Jeg er også meget interesseret i et eksemplar af 313-bilen!

( PS.: På Komiks.dk festivalen var der et fynsk antikvariat som havde en stand. De havde bilen og prisen var 313 kr. (!) Jeg vred armen og tegnebogen om på mig selv, og spurgte om de ville sælge den for 200 kr.
(jeg må være blevet bidt af en gal and smile  ) Men det kunne ikke komme på tale. Det var mens festivallen og standene lukkede ned den sidste dag.
Så de tog bilen med hjem til Fyn. Til den pris håber jeg at den stadig står
der og samler støv!
        Jeg talte med en af folkene på Egmonts stand, som fortalte mig at  - såvidt han vidste - havde Egmont ikke flere biler, da der var sket en
produktionsfejl. Det havde vist sig at bilens vægt fordeling var forkert.
Når den var fyldt op med AA blade, tippede den over! Derfor blev produktionen standset.
          Dem af jer som har en bil, kan jo prøve at fylde holderen op med AA blade, så kan vi se om den forklaring jeg fik holder stik. )

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Det er i hvert fald det mest vakkelvorne stykke legetøj jeg har - den kan ikke bruges til andet end at stå. 313 kroner - hvis det er prisen, Frank, er du så interesseret?

AC skrev:

Det er i hvert fald det mest vakkelvorne stykke legetøj jeg har - den kan ikke bruges til andet end at stå. 313 kroner - hvis det er prisen, Frank, er du så interesseret?

Det er hvert fald noget kun billigere end hva de er gået for på qxl, mener den første der blev listet gik for over 1000,-

Det er rigtigt. Jeg så den på qxl (vist nok i sommer), hvor den vist fik startprisen 1100,- (tror det var det). Blev den egentlig solgt?

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Mathias Bøgh skrev:

Det er rigtigt. Jeg så den på qxl (vist nok i sommer), hvor den vist fik startprisen 1100,- (tror det var det). Blev den egentlig solgt?

Den der havde en startpris på 1100,- var sat til salg af agger (såvidt jeg husker) men det var efter at der var blevet solgt en til +1000,- derefter røg prisen lidt ned, men det ved Frank sikkert alt om da han selv følger godt med på qxl ;-) .

- en startpris på 1100 kr.! Det var pokkers! Det er jo næsten lige så chokerende som qxl tilfældet med kopien af AA nr. 1, 1949 til 2000 kr. !
   Sikken en pris for en defekt reklame bil. Utroligt at der findes købere.
   Jeg bliver helt dårlig. Jeg tror at jeg må lægge mig lidt ned og tage nogle dybe indåndinger smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"