Tråd: Kvindelige donaldister

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev i en anden tråd:

Ahemm... bare glem de kvindelige medlemmer!!! Vi har vel også visse rettigheder i dette ( indrømmet, dog stærkt mandedominerede) forum...

Hvad synes du (og I andre), vi bør gøre for at tiltrække flere kvindelige donaldister? Både til forumet og til foreningen generelt?

Bør man gøre noget specielt overhovedet, eller bør man i den retfærdige ligeberettigelses navn blot lade folk komme til som de nu gør, hvadend de er kvinder eller mænd, og undlade at prøve på at tiltrække hverken det ene eller det andet køn?

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Sv: Kvindelige donaldister

Jeg har ingen anelse om hvor mange af foreningens medlemmer der er kvinder.
"En opdateret medlemsliste er på vej" - det har der stået på foreningens hjememside i et halvt år snart. Gaaaaaab!

Der er vel åbenbart flere drenge der interesserer sig for Anders And.
Jeg tror jeg starter en "My Little Pony" klub. Den skal nok tiltrække kvinder til sig (eller rettere sagt 8 årige piger)...

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Hvor skrev Andersine det? Hvor føler du dig dårligt behandlet - det er jeg ked af...
Jeg kan da oplyse at ca. 10 % af foreningens aktive medlemmer er af hunkøn - det virker som en ret fast procentsats - og det tyder jo på at det nørdegen som vi snakkede om i sommeren 2003 nok er mest aktiv hos fyre.
Ja, beklager online-medlemslistens uopdaterethed, Lasse, men der er faktisk også nogle jurirdiske ting der gør sig gældende - er jeg opmærksom på. for hvorimod man godt må offentliggøre en trykt medlemsliste iblandt medlemmerne selv er det ikke det samme med en elektronisk - her skal vi ud og spørge alle om de vil have deres navn sat på en sådan online-liste.

AC skrev:

Hvor skrev Andersine det? Hvor føler du dig dårligt behandlet - det er jeg ked af...

Nej nej bare rolig det var kun fordi at i emnet om grønspætteforkortelser så var det kun de forskellige grønspætte range der var nævnt og ikke min selverhvervede gærdesmutte rang wink
Føler mig skam ganske glimrende behandlet bortset fra det!! smile

Og med hensyn til det med at tiltrække flere kvindelige medlemmer så er der nok ikke meget man hverken kan eller bør gøre... Kvinder er normalt bare ikke nær så store legebørn/nørder som mænd og sådan er det bare... men de ved jo heller ikke hvad de går glip af wink

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

5 Senest redigeret af General Snif (2005-03-25 21:38:13)

Jeg nævnte med vilje ikke dig.
Du er jo ikke en grønspætte general - det var kun dem jeg nævnte.
Syntes deres titler er lidt uopfindsomme :-)
DIN derimod. Den er god! (altså den med A.N.D.E.R.S.I.N.E.)

De kvindelige donaldister der vil være medlem melder sig af sig selv - ja, det har de fleste af jer faktisk gjort - så lad det bare blive på den måde.
Godt at du føler dig godt behandlet :-)

I skrev i DDF(R)appet at der blev en lukket sektion, her på siden. Er det slettet fra listen?

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

8 Senest redigeret af General Snif (2005-03-26 09:48:44)

Der har en gang for meget længe siden været en lukket del på siden.
Den blev dog lukket ned, da der var manglende interesse for at skrive artikler m.m. til den :-(

Vidste i forresten at i her kan se hvordan DDF(R)´s hjemmeside så ud da den havde en lukket del.
http://web.archive.org/web/*/http://ddfr.dk

I kan se siden som den så ud i 2002, 2003 og 2004. Det er egentlig meget sjovt!

Ser ret sjovt ud. Har aldrig set den fra 2002. Men de andre har jeg set.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:

Det er nemlig en meget god side. Du kan se rigtigt mange gamle hjemmesider på den.
Hvis i andre skulle få lyst til at prøve med fx jeres egen hjemmeside, kommer her et link til forsiden:
http://www.archive.org/web/web.php?PHPS … 3f0a763f2f

Kendte du den egentlig i forvejen Mathias?

Nej, jeg kendte den ikke. Her er et link til hvordan Andebyonline så  ud i 2001: http://web.archive.org/web/200110051042 … nline.com/

Nå, nu kører vi lidt ud over emnet.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:

Jeg kiggede lige på DDF(R) som den så ud i år 2000.
Hvad er egentlig grunden til at i har valgt at fjerne Ducklopedia siden?