Tråd: Guf? Ihvertfald Carl Barks.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI … Catg=10674

Hm, ser umildbart godt ud.. (?)

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Guf? Ihvertfald Carl Barks.

Ja det gør det da!
Mine fingre klør næsten efter at byde!
Men nu må man lige vente og se!
smile:)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

A. And skrev:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI … Catg=10674

Hm, ser umildbart godt ud.. (?)

De fire malerier kan fåes ved at bestille den første årgangsbog, mener jeg. Har selv overvejet at bestille den og så få de fire malerier for så efterfølgende at melde mig ud.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Ja, du får de 4 plakater OG den første årgangsbog (og vistnok en DVD men Anders) for 99,- kroner. En kopi af annoncen blev vist vist her på forumet for et par måneder siden.

Jeg har også købt den første norske årgangsbog for NOK 99,- inclusive de 4 plakater (i noget mindre format end de danske) og en DVD.

Så det må skyldes uvidenhed, at folk vil betale over 100 kroner for de 4 plakater alene!

Unskyld meg, men betyr "Guf" noe positivt på dansk?

Ja, hvad betyder det da på norsk?

Tja. "Guf" kan vel sammenlignes med "guffe" eller "gugge" på norsk. Altså kvalme ting.
Husker jeg ble litt overasket over å se "makrell-guf" i butikkene i Danmark! tongue

LOL! Sjovt! tongue

Hehe, er den her beskrivelse ikke lige at overdrive?

Plakaterne er kopier af de originale, og i meget fint tryk, selv Carl Barks ville ikke kunne se forskellen.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jeg tror desværre at det betyder, at knægten har proppet sine 4 gratis plakater i en farvekopimaskine og nu sælger kopierne for over 100 kr. på QXL!

Man kunne jo spørge ham!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Ja, men hvorfor? Plakaterne er jo under alle omstændigheder billigere hvis de købes med velkomsttilbuddet...

Stormogulen skrev:

Unskyld meg, men betyr "Guf" noe positivt på dansk?

Absolut! "Guf" er et positivt ord ligesom "dejligt" eller "godt". F.eks. er det guf for en samler at købe noget sjældent til en billig pris. I København er der en butikskæde som hedder "Guf". De sælger cd ér og dvd ér. Der er meget "guf" imellem...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

JAlbertsen skrev:

Jeg tror desværre at det betyder, at knægten har proppet sine 4 gratis plakater i en farvekopimaskine og nu sælger kopierne for over 100 kr. på QXL!

Det tror jeg osse. Den er sgu go´. At sælge kopier af plakater, når de originale plakater kan fås meget billigere hos Egmont. Det er jo tragikomisk. Og det viser at man skal passe på når man handler på qxl. Især hvis man ikke kender sælgeren...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"