Tråd: Garfield artikel.

Faldt over den her Garfield artikel:http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=garfield_sucks    syntes at den var morsom...:)

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

2 Senest redigeret af M.c.d.u.c.k (2007-01-20 11:06:14)

Sv: Garfield artikel.

Haha. lol

My precious gold.

Den var da ganske underholdende. Og han har jo ret... Til dels. At katten æder hele tiden og aldrig gider at røre sig har han ret i. Men jeg synes ikke at Davis striber kun handler om at katten æder kage eller vat ever.
Mange af dem er ens, men for mig er de stadig sjove at finde frem en gang imellem. Men jeg må indrømme, at tilværelsen må være lidt kedelig som garfieldist.

That reminds me of how much I hate babies. Why does everyone want to save them? There are too many babies. I'm not saying we should kill them, but if you happen to be giving your baby a bath and the phone rings.. well, nobody will judge you. Besides, you might get free brownies out of it at the funeral, and brownies rule.

Hvad er han for en fyr??????

I'm impressed that they've been able to take a 2D character with a 1D personality and bloat it into a 3D disaster.

A movie about Garfield? What next, a sequel to "The Mask" starring a CGI baby?

Men sjov er artiklen nu.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Artiklen er fin, ja. Jeg har aldrig kunnet se det sjove ved at gentage dag efter dag, år efter år at katten er doven og har lyst at spise.
I begyndelsen var der én sjov vittighed med katten, men den fortalte til gengæld også, hvad alle de andre vittigheder om Garfield drejer sig om:
"Man bliver så dejligt sulten af at sove..." "...og så dejligt søvnig af at spise."

jose carioca skrev:

Hvad er han for en fyr??????

Han hedder Maddox og har en særdeles velbesøgt web site. Efter sigende en af de mest besøgte i den genre. Han skriver artikler om alt muligt, især om hans yndlings aversioner.
            Prøv at læs om nogle af de andre emner på sitet. Meget underholdende. Og han har tit ret i sine betragtninger (f.eks. om Bill Riley fra Fox news) selv om hans stil er provokerende til tider. Jeg faldt over linket ved en tilfældighed... www.maddox.xmission.com

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"