Sv: Don Rosa - Er det her svært og få fat i...?

AC skrev:

Svenske kurirer er som sagt modtaget.
Portoen videre bliver 27 kroner (sendt som maxibrev, de vejer under 500 gram)

De 9 der har bestilt betaler naturligvis deres blade, deres procentdel af portoen fra Sverige til Danmark samt en 9. del af gebyret.

Det er 104 for Mads for 4 blade - + evt. porto 27
Og det bliver 85,50 for I andre + evt. porto 27.
Mathias du kan trække 22 fra det beløb - og altså betale 63,50 for dine to blade og din del af gebyret - for så vidt jeg forstod skulle du ikke have nr 22.

Indbetales hurtigst muligt på 7730 - 1089635

Sigvald, skal jeg foreløbig lægge ud for dig?

Ja det vil være fint. Pass bare på bladene til neste gang vi treffes, så gjør vi opp handelen da.

Ikke fordi jeg ikke skal have nogle af bladene, men jeg syntes det er lidt forvirrende med hvilke af bladene der er klar til at blive sendt?

Ce soir.. en garde!

Hvilken bank er det?
By the way, kan jeg vente med at betale til mødet?

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Jag skickar alla B&B 1/91 ttill AC imorgon tisdag.

80

Det er kurirerne der lige er ankommet, og som jeg gerne vil have betalt NAFS(K) for snarest. Donaldisten har været klar i noget tid og der er to af bestillerne der har modtaget deres eksemplar sammen med Donaldismen.

A. And, jeg kan lægge ud for dig, jeg synes ikke du skal skylde foreningen de penge indtil næste møde - men du tænker måske på mødet i marts?

Tak til Germund - det er Bild og Bubbla med Rosa-forside som han sender og de vil koste 20 kroner stykket. -
Det er helt i orden hvis man vil vente og have det hele sendt samlet eller vente med at have det til et møde - men vor søsterforening og germund skal gerne have deres betaling ret hurtigt synes jeg

Jeg vil gerne vente, og få det hele sendt på en gang, og betale nu. Men er det så to NAFS(K)'er og en Bild & Bubba? Jeg er lidt forvirret. Gælder de priser du opgav på sidste side så stadig eller bliver det mere?

Ce soir.. en garde!

82

Nej, det var kun Mathias der bestilte to Kurirer, du bestilte alle 3 med Rosa-forside, ikke?
Så det bliver 85,50 + porto for Kurirerne.
Bild og Bubbla koster 20 kroner.
Donaldisten betaler man mindst 5 kroner for.

Jeg kan gerne sende det hele samlet.

A. And, det er vestjysk bank, men reg.- og kontonummer burde være nok. Det er en foreningskonto som står i foreningens og kassererens navn.

AC skrev:

Så det bliver 85,50 + porto for Kurirerne.
Bild og Bubbla koster 20 kroner.
Donaldisten betaler man mindst 5 kroner for..

Eh, jeg er lidt forvirret. (Kan ikke huske det)
Så det bliver 110,- for det hele jeg/vi har bestilt, UDEN porto?
Atså alt Rosa-halløjet. Hvad var det nu?
Min hjerne er totalt nede. (Og jeg er for doven til at kigge tråden igennem)

84

110,50 plus porto, ja.

Så det jeg skal betale for er:

- Bild & Bubbla
- NAFS(K)urien 22
- NAFS(K)urien 31
- NAFS(K)urien 36
- Donaldisten 26

Er dette korrekt eller er jeg helt rundt på gulvet, jeg beder jer undskylde min forvirrethed.

Ce soir.. en garde!

86

Jeps - er det da ikke det du har bestilt?

Forvirringen er helt forklarlig - tråden her er temmelig lang efterhånden.

Jeg bestilte alt der kunne fås fat i af dem der blev afbilldet i det første indlæg. Sender pengene og evt. en mail i morgen, AC.

Ce soir.. en garde!

Jeg skal forsøge at indbetale pengene snarest muligt.

Hej AC

Jeg er helt rundt på gulvet mht. til betaling. Men det må være noget med at jeg skal betale porto for forsendelse af Donaldismen + isten ( big_smile ), betale for Donaldisten, B & B og Kurierne, betale porto for forsendelse af Kurierne og B & B og donere penge til foreningen.
Desuden vil det også være fint med mig, hvis jeg kunne forny mit medlemsskab samtidig. Det udløber vist til marts.

Hjælp mig venligst.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

90

Har sendt dig en mail - hvis der er andre der har spørgsmål er I velkomne til at sige frem. jeg håber at kunne overføre til Sverige i løbet af ugen, men det sker ikke før alle har betalt.

91 Senest redigeret af A. And (2007-02-20 13:16:25)

Nu kan jeg ikke finde dit kontonummer, AC.. hmm
Og hvad bank var det nu..

(Jeg virker efter hånden ret intelligent, hva'?) xD hmm

Kunne I ikke tage alt det der på privat mail? Jeg tænker her også på indlæg som "Svarmail afsendt", el.lign. (er nu slettet). Ja tak, det opdager han jo nok, når han checker sin mail, og for alle os andre er det ligegyldigt.

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

93

Jo, særligt det sidste her blev nok lidt for enkelt-medlemsorienteret. beklager. I har min mail-adresse.

94

Jeg har i dag sendt til de sidste af de der skulle have dise blade sendt. med jer andre har jeg lavet aftale om overdragelse af tingene når vi ses - til det ene eller andet møde i fremtiden.