Tråd: Anders And kører i Alfa Romeo? :O

Nu har jeg kørt forbi den bil i snart 3 år, hver dag jeg når jeg skal til skole - og har altid tænkt på at få taget et billede og lagt det op; men ak, dovenskaben længe leve.

Nu hvor vejret var så godt, fik jeg taget mig sammen til endelig at tage et billede med min telefon. Og her er beviset; Anders And kører i Alfa Romeo og bor i Gentofte, nær mit gymnasium big_smile

http://www.diskotek-inspiration.dk/td/DSC00189.jpg

Godt forår til alle...

Sv: Anders And kører i Alfa Romeo? :O

Skæg observation, men vi er vidst alle sammen klar over at det bare er '313.' Det har jeg dog aldrig hørt om der var nogen der havde, men det må der vel tydeligvis være, eller ville vedkommende i ovenstående tilfælde vel have valgt det.

Ce soir.. en garde!

Er jeg skam også godt klar over - men tænkte at det alligevel nok ikke var nogen tilfældighed, at nogen har valgt den nummerplade...

he he sjovt smile

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Han/hun er garenteret anders and fan. Gad vide hvorfor han skriver A313. Jeg er ikke sikker på hvad A'et står for måske anders. Eller And. Eller hans/hendes eget navn som kunne være Andreas, Adolf, Adam, Asterix, Anne, Anna, Ann-marie, Anelise osv... 313 står selvføgelig for anders gamle trofaste bils nummerplade. Og til >Arpin Lusene< Det er helt sikkert en nummerplade han selv har valgt. Da normale nummerplader har to bogstaver og fem tal, og man kan også se at den ikke er fra et andet land

Mon der er et krav om at der skal være mindst ét bogstav i en nummerplade?
Fed idé i hvertfald!...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Mon der er et krav om at der skal være mindst ét bogstav i en nummerplade?
Fed idé i hvertfald!...

Eller også har noget taget 313 i brug før ham ... Der er også en bil, der har "vonand" som nummerplade, men har dog aldrig set den, men fået fortalt om den. Desværre fik vedkommende ikke taget et billede.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg har faktisk mødt manden der kører i den Alfa Romeo. Og ganske rigtigt, så er det for at køre i en bil med Anders Ands nummerplade. Eller så tæt man kan komme det. Han kunne ikke få 313 af den ene grund at den nummerplade ejede Egmont. Om de har den på nogen biler ved jeg dog ikke. men det skulle være dem der ejer 313-nummerpladen.

Sjov historie! Der er nok flere "vanvittige" andefans her i landet end vi på nogen måde kan forestille os. wink

10 Senest redigeret af Solens Søn (2007-03-28 12:59:12)

Men hvis det skulle have lagt sig tættere op af Anders Ands 313, kunne han så ikke have valgt AA313, da AA tydeligere betyder Anders And. Måske var AA313 optaget?
Virkelig sjov ide.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

viceroy skrev:

Jeg har faktisk mødt manden der kører i den Alfa Romeo. Og ganske rigtigt, så er det for at køre i en bil med Anders Ands nummerplade. Eller så tæt man kan komme det. Han kunne ikke få 313 af den ene grund at den nummerplade ejede Egmont. Om de har den på nogen biler ved jeg dog ikke. men det skulle være dem der ejer 313-nummerpladen.

Hvis Egmont har 313 må vi da kunne få det bekræftet. Thomas Schrøder - hvor er du?

12

Han er da ude at køre i slæden! big_smile

AC skrev:

Han er da ude at køre i slæden! big_smile

Nå, ja - selvfølgelig da!...:D

seba1947 skrev:

Han/hun er garenteret anders and fan. Gad vide hvorfor han skriver A313. Jeg er ikke sikker på hvad A'et står for måske anders. Eller And. Eller hans/hendes eget navn som kunne være Andreas, Adolf, Adam, Asterix, Anne, Anna, Ann-marie, Anelise osv... 313 står selvføgelig for anders gamle trofaste bils nummerplade. Og til >Arpin Lusene< Det er helt sikkert en nummerplade han selv har valgt. Da normale nummerplader har to bogstaver og fem tal, og man kan også se at den ikke er fra et andet land

Det er jeg skam klar over, det jeg skrev var at 313 allerede må være optaget, ellers er det da det rene idioti at proppe et A foran(d).

Selvom det er blevet bekræftet at '313' allerede er købt, så er det ikke et lovkrav at der skal være et bogstav i en nummerplade . . . for jeg så engang en der hed 111111.

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:
seba1947 skrev:

Det er jeg skam klar over, det jeg skrev var at 313 allerede må være optaget, ellers er det da det rene idioti at proppe et A foran(d).

Selvom det er blevet bekræftet at '313' allerede er købt, så er det ikke et lovkrav at der skal være et bogstav i en nummerplade . . . for jeg så engang en der hed 111111.

Godt! Så fik vi det opklaret. Det var bare en teori jeg havde, før vi fik at vide at Egmont havde 313...

jberget skrev:

Nu har jeg kørt forbi den bil i snart 3 år, hver dag jeg når jeg skal til skole - og har altid tænkt på at få taget et billede og lagt det op; men ak, dovenskaben længe leve.

Nu hvor vejret var så godt, fik jeg taget mig sammen til endelig at tage et billede med min telefon. Og her er beviset; Anders And kører i Alfa Romeo og bor i Gentofte, nær mit gymnasium big_smile

Godt forår til alle...

Dersom du passerer denne bilen ofte kan du vel legge igjen noe reklamemateriell fra DDF(r) under den ene vidusviskeren?

Hvis jeg havde sådan en nummerplade ville jeg i hvert fald blive positivt overrasket over at finde et eksemplar af "Hvem er DDF(R)" i min forrude smile

sigvald skrev:
jberget skrev:

Godt forår til alle...

Dersom du passerer denne bilen ofte kan du vel legge igjen noe reklamemateriell fra DDF(r) under den ene vidusviskeren?

Ja hvis jeg havde sådant noget smile
Er i da velkommen til at sende til mig, så skal jeg gerne lægge sådan en brochure ind under vinduesviskeren.

Ellers kan du jo bare ridse DDF(R) ind i siden af den.

Ce soir.. en garde!

A313 kom til verden på en Alfa Romeo. Så indrammede den en Lancia K i nogle år og er nu igen på en Alfa.
Det ville have været nemt at vælge AA313 for 13 år siden - men et enkelt A kræver da lidt mere tankevirksomhed.
Dengang var det nødvendigt med mindst eet bogstav hvis man skulle køre i udlandet...