Tråd: søges: HoF Don Rosa 4

Sååå, den har været udgivet i hvad, et halvt år nu? List pinligt for en rosaist, men jeg har aldrig fået købt den.. sad Nu da der snart er sommermøde, tænkte jeg at jeg skulle købe den, og tog derfor bussen in til centrum, for at bestille bogen ved Arnold Buschk. Men hov, DEN VAR UDSOLGT FRA FORLAGET!!

Så derfor søger jeg HoF Don Rosa 4

smile

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: søges: HoF Don Rosa 4

Er den udsolgt? Nej hvor herligt - jeg har pudsigt nok et ekstra eksemplar liggende i min dublet-kasse som du kan købe til sommermødet. Jeg kan da evt. stille den i kassen hvor de andre ting til dig står (sammen med ting til en masse andre, vel at mærke)

OK, fint tak.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Jeg vil da ikke mene at den er udsolgt, jeg abbonere på HOF og forenter da at jeg ligesåvel som alle andre at når jeg kommet så langt skal have bogen.

Udsolgt er udsolgt - men lige som i vores lille foretagende her genoptrykker man når det er nødvendigt. Jeg synes dog det er rigtig hurtigt at bogen er udsolgt, og det er jeg som bidragyder stolt af. Men det overrasker da i øvrigt ikke - HEDL har været udsolgt i nogle år, og når 7 tolvtedele af serien så udkommer igen er det da klart at folk vil have den. Hellere det end at betale de "sjove" priser vi har set på auktions-sider på det seneste...

Har købt den, fordi jeg så det var Don Rosa. Anede ikke det var de første "Her er dit liv Joakim" historier der var trykt i den, før du fortalte det den anden dag AC. Men det gør da kun bogen endnu mere attraktiv. Jeg er også en af de uheldige der ikke har "originalen". 
PS. Har dog ikke engang læst den endnu! Igang med 3´eren. Er dybt imponeret. Fabelagtige historier.