Tråd: Smart feature som vi ikke har, men som jeg tror vi kan få.

Jeg er medlem af et andet forum, hvad man kan trykker <Alt Gr> og <Shift> + <B>, <I> eller <U>, hvorefter der kommer den velkendte kode [<bagstav>] [/bogstav]

Kan vi få det her? Der er virkelig praktiskt.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Smart feature som vi ikke har, men som jeg tror vi kan få.

Det har også hele tiden irriteret mig!

Tidskrævende og irriterende...

Hedder det tags, buts eller HTML - PHPBB - whatever, så må det kunne fixes, Ole!

...just my three cents...

3 Senest redigeret af JAlbertsen (2007-08-20 12:55:57)

Hvis det er en funktion der kan slåes til i forum-softwaren, eller der eksisterer et plugin der gør det muligt er det da en udmærket idé. Men det er slet ikke vigtigt nok til at det kan betale sig selv at hacke i php-filerne.

Sådan som det er nu kommer folk (med undtalgelse af Jan) heller ikke så let til at overdrive brugen af tekstformatering lol

jeg ville da blive glad hvis dette forum kunne få det!

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Jeg har desværre ikke tid eller evner til sådan noget. Men vi har en to-do-liste for foreningens web-udvikler, som vi kan skrive det på.

Hvis det bare handler om tekst størrelser og farver m.m., så er det vel ikke så vigtigt..

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

JAlbertsen skrev:

Hvis det er en funktion der kan slåes til i forum-softwaren, eller der eksisterer et plugin der gør det muligt er det da en udmærket idé. Men det er slet ikke vigtigt nok til at det kan betale sig selv at hacke i php-filerne.

Det er ikke en særlig nødvendig feature. Lad os hellere få slået ting til såsom en confirmation-funktion, så nye brugere ikke er spambots, men rigtige brugere. Den funktion er allerede tilstede. Iøvrigt, så er det vel også noget JavaScript stads, der skal til, og ikke noget i PHP, eftersom det bliver kørt på serveren.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

8 Senest redigeret af JAlbertsen (2007-08-21 07:23:41)

madsj skrev:

Lad os hellere få slået ting til såsom en confirmation-funktion, så nye brugere ikke er spambots, men rigtige brugere. Den funktion er allerede tilstede.

Jeg har endnu aldrig observeret spam herinde (bortset fra enkelte tilfælde hvor det var almindelige brugere der stod bag), så det kan heller ikke være super vigtigt. Jeg forstår godt at I gerne vil slippe af med de "falske" brugere fra oversigten, men i praksis betyder det ingenting.

madsj skrev:

Iøvrigt, så er det vel også noget JavaScript stads, der skal til, og ikke noget i PHP, eftersom det bliver kørt på serveren.

Forummet er kodet i PHP, og derfor vil det være nødvendigt et hacke i PHP-filerne for at indsætte funktionen (også selvom det er i javascript det skal implementeres).