Tråd: Til en af de mange administratore

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at blive administrator/moderator, osv.
Kan det lade sig gøre, og kan jeg gøre det fra min egen computer herhjemme?

Hilsen Jonas And

Sv: Til en af de mange administratore

Hej Jonas - velkommen til!

I øjeblikket mangler vi ikke lige hænder, vi giver altså heler ikke den slags rettigheder til folk før vi har haft lejlighed til at se dem an.

- Og hvorfor i alverden vil du pludseligt være moderator her? big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ja, okay.

Jeg kunne bare godt tænke mig at blive moderator, fordi jeg selv, inde på Andeby.dk, er ret god til at overholde reglerne. Så jeg ville bare gerne prøve, om, hvordan jeg ville være som moderator.

Hilsen Jonas And

Det kan jeg godt forstå. Du kunne måske lave din egen hjemmeside. Det er meget nemt og der er steder på internettet hvor man kan få lov til at lave sin egen hjemmeside med et forum helt gratis. Det var måske en ide hvis du gerne vil prøve at være administrator/moderator...

Heldigvis kan de fleste brugere her finde ud af hvordan de skal opføre sig, så det er ikke nødvendigt med en masse vagthunde.

jeg er helt ny her, men så vidt jeg kunne se på det indlæg, kan man blive en slags medhjælpermoderator/administrator her? hvis I ikke har brug for nogen, vil jeg selvfølgelig ikke (og vil alligevel ikke, da jeg ikke ville kunne få tid), men jeg ville bare lige sige at jeg synes det er fedt!
inde på en anden site jeg er medlem i, www.andeby.dk (så vidt jeg ved må man godt nævne andre hjemmesider herinde?), kan man ikke sådan noget... der kan man dog blive "borgmester", men det er noget brugerne har fundet på, og en borgmester lavber egentlig ikke rigtig noget.. faktisk ikke en *BIBI*... det er så'n set bare en ærestitel.. men jeg synes det er fedt!
nåmen den egentlige grund til at jeg skriver (ville ikke fylde op med et nyt emne) er at jeg gerne vil vide hvor i får alle de fede billeder på jeres profil fra? f.eks. jonas and's onkel joakim.

Give peace a chance!

og lige endnu en ting.. hvordan får i en underskrift?

Give peace a chance!

Jeg har vist personligt bare googlet efter mit billede! Og så tyvstjålet det et eller andet sted fra!
Og signaturen kan man lave under sin brugerprofil, personlighed.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

asterix skrev:

jeg er helt ny her, men så vidt jeg kunne se på det indlæg, kan man blive en slags medhjælpermoderator/administrator her? hvis I ikke har brug for nogen, vil jeg selvfølgelig ikke (og vil alligevel ikke, da jeg ikke ville kunne få tid), men jeg ville bare lige sige at jeg synes det er fedt!
inde på en anden site jeg er medlem i, www.andeby.dk (så vidt jeg ved må man godt nævne andre hjemmesider herinde?), kan man ikke sådan noget... der kan man dog blive "borgmester", men det er noget brugerne har fundet på, og en borgmester lavber egentlig ikke rigtig noget.. faktisk ikke en *BIBI*... det er så'n set bare en ærestitel.. men jeg synes det er fedt!
nåmen den egentlige grund til at jeg skriver (ville ikke fylde op med et nyt emne) er at jeg gerne vil vide hvor i får alle de fede billeder på jeres profil fra? f.eks. jonas and's onkel joakim.

Hej asterix,

Jeg googlet også mit billede. Bare søg Google, efter hvad du vil have som billede. F.eks. Joakim, som mig. Billedet må ikk være mere end 60 + 60 Pixels, ellers er det desværre for stort. big_smile. Underskriften ændre du oppe i ''profil''.

OK.. tak.. så får jeg mig lige en underskrift!!! tusind tak for svarene! smile:):):):)

Give peace a chance!

Ja, dét var da så lidt, asterix. big_smile

Jonas And, jeg tror ikke du skal regne med at blive administrator på det her forum før du er kommet godt op i 50'erne... Du er altså trådt ind i de seriøse samleres domæne, hvor jeg desværre ikke engang høre til sad

Man skal aldrig stole på en statistik, man ikke selv har forfalsket.

Vesters skrev:

Jonas And, jeg tror ikke du skal regne med at blive administrator på det her forum før du er kommet godt op i 50'erne... Du er altså trådt ind i de seriøse samleres domæne, hvor jeg desværre ikke engang høre til sad

Før jeg er kommet godt op i 50'erne? Hvad mener du med det? Er et min alder, du tænker på.

Vesters skrev:

Jeg har været her på forumet i lang tid og det er altså ikke sandt. Man kan godt blive moderator selv om man ikke er 50 tror jeg. Og jeg er altså ikke samler. Hvorfor skriver du sådan noget?

Don, Don, Don.

Måske skal vi lige få en ting på det rene. De to-tre stykker der er administratorer af dette forum, er det fordi nogen er nødt til at være det, og ikke fordi det er sjovt at være. Og nej, der er ikke brug for flere, og hvis der er, så spørger vi selv nogen. Jeg håber det opklarede evt. spørgsmål.

(det med de 50 år tager jeg i øvrigt som en fornærmelse - men kun en lille en)

17

Jeg forstår slet ikke hvad du mener, Vesters - de fleste herinde er hverken 50 eller dybt seriøse - flere af os er dog samlere.

Se evt. http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=3050

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

De fleste vil nok foretrække at moderatorerne er voksne mennesker (uanset alder), og som osse er medlemmer af foreningen - og gerne nogle som man kender fra foreningens møder...

Lars skrev:

Jeg har været her på forumet i lang tid og det er altså ikke sandt. Man kan godt blive moderator selv om man ikke er 50 tror jeg. Og jeg er altså ikke samler. Hvorfor skriver du sådan noget?

Lars, jeg undskylder, og vil selvfølgelig aldrig skrive "sådan noget" igen. Desuden er jeg meget ked af fejlen med de 50 år (der skulle naturligvis have stået 30), og det værste ved det hele, var jo, at jeg slet ikke var sarkastisk hmm

21

Jamen 30 er heller ikke reeelt, Vesters - 4 ud af 5 i bestyrelsen er under 30 - og adminstratorerne er alle under 30. Jeg vil i det hele taget påstå at der meget sjældent bliver tænkt på alder her i foreningen, men derimod nok somme tider på anciennitet, kendskab og tillid.

"og det værste ved det hele, var jo, at jeg slet ikke var sarkastisk"

Hvortil kommer at ovenstående sætning også helst skulle forstås som ironisk, og influere resten af indlægget med en underspillet arrogance overfor de af Lars rettede anklager mod 50-årsreglen. Der selvfølgelig ikke eksistere, hvad også gælder for 30-årsreglen. smile

Hold da op man, hvor gør du mig forvirret.!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Og vi er endda nogle, der er over 50, dybt seriøse (se nedenfor) og samlere, men som heller ikke er moderatorer.

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Jeg tror ikke det er specielt rart at skulle være moderator, og skulle holde øje med alle vores tossestreger. Tak fordi I orker? God weekend og god kamp...

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk