Sv: Tegninger fra Komiks

Donald Dof skrev:

Og så fik jeg lavet denne til en af mine venner som er stor fan af "Blacksad":
http://farm4.static.flickr.com/3114/254 … d4.jpg?v=0

Underskriften ligner lidt VoBo's - Inspiration?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

AC skrev:

Det kan ikke lade sig gøre? Det er talende ænder og mus vi læser om - det kan heller ikke lade sig gøre. ;)José genlæs lige Matias Hallins forord til Don Rosa bog 5 i HOF-serien. Suspension of disblief er hvad det drejer sig om.

Det er jo heller ikke noget man sådan lige tænker over, når man ser billedet. Det var også bare, at hvis nogen skulle tage sig af åndsvage mindre fysiske regler, så burde det være Don. (mindes om en AA-forside for ikke så længe siden, hvor en golfkugle rikochetterer på bladets kanter. Min grimasse var næsten værre end Anders'. Apropros Anders' grimasse, så er det urealistisk, at han griner så tidligt. Han skal jo helst se Højbens dårlige skud før han begynder at grine. Og bolden bevæger sig næppe langsomt nok, til at han kan nå at grine så kraftigt. Men han kan selvfølgelig grine af så meget andet. Ups, sidespring.)Jeg ligger desværre ikke end med Rosa 5, men skal huske at læse det, når jeg engang får fingre i den.

I øvrigt: flotte tegninger alle sammen. Hvis jeg lå inde med et kamera, havde jeg smidt mine op også.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Peter Becher skrev:
Hans skrev:

Sigvald har ikke fået særbehandling hvad den tegning angår...

Enig! Perspektivet er HELT til hundene.

Er den virkelig SÅ dårlig? big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
Donald Dof skrev:

Og så fik jeg lavet denne til en af mine venner som er stor fan af "Blacksad":
http://farm4.static.flickr.com/3114/254 … d4.jpg?v=0

Underskriften ligner lidt VoBo's - Inspiration?

Det er faktisk rigtigt, det gør den! Godt set! smile

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com