Tråd: Bone! (?)

er der nogen der kan andbefale dennne serie?

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Bone! (?)

Eftersom d'herrer Mads og Thomas stod i kø i nogen tid, sammen med ca. halvdelen af Kedelhallen for at få tegnerens signatur tror jeg nok serien kan anbefales. Hvordan var det en bbeskrev den for mig - som en blanding af Barks' serier og  Indiana jones - eller hvordan var det.
Jeg har ikke haft tid til at læse serien selv - ENDNU!

Du kan læse mere om serien i Strip! nr. 28.

Og bare som service-oplysning: det blad køber du via siden her:
http://forlaget-fahrenheit.dk/strip.html

Jeg kan helt klart anbefale den serie...den er storslået!!!
Dog vil jeg sige, at du ikke skal købe de danske hæfter...for det første mangler der kapitler ind imellem. For det andet er de sidste 20-25 kapitler ikke udkommet herhjemme og for det tredje er det jo bare sjovere at læse på originalsproget...selvom de er godt oversat.

Så bestil One Complete Edition fra Fantask eller Amazon og få en oplevelse for livet, man...

Nå ja, forresten...!

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

Jesper P. skrev:

Jeg kan helt klart anbefale den serie...den er storslået!!!

Jeg kan kun erklære mig fuldt enig med Jesper. Jeg købte selv den store, engelske paperback med det hele ("One Volume Edition", over 1300 sider), og sjældent har jeg gjort mig selv en større tjeneste smile

Du kan for øvrigt læse de første sider hos Amazon.

Dog vil jeg sige, at du ikke skal købe de danske hæfter...for det første mangler der kapitler ind imellem.

Huh? Gør der det? Hvilke?

For det andet er de sidste 20-25 kapitler ikke udkommet herhjemme og for det tredje er det jo bare sjovere at læse på originalsproget...selvom de er godt oversat.

Jep. Og jep.

Der er forresten også lige kommet et Bone-spil til Windows: http://www.telltalegames.com/bone_the_game

Og så er hele Bone-serien begyndt at udkomme i farver på engelsk.

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

7 Senest redigeret af Jesper P. (2005-10-16 06:54:10)

Jeg læste den danske og engelske lige i rap, og der lagde jeg mærke til at visse sider mangler, og så er der - mindst - et helt lille kapitel, der mangler. Ganske vist er det et ret "meningsløst" kapitel med Smiley og Lucius Down, hvor de skal reparere taget efter rottemonstrenes angreb.
Det er muligt, der er mere, der er klippet ud - men det er lige det, jeg lagde mærke til ved første gennemlæsning.

Og et Bone-spil siger du, Pryds...det skal da prøves!

Og ja, de er begyndt at udgive dem i farver, men jeg ved nu ikke, hvad jeg synes om det...det er da fint nok, hvis man er til det, men personligt er jeg helt tosset med, at de er i sort-hvid, og sådan vil jeg sgu helst læse dem...

Det er virkelig en god serie...

Jeg tror, jeg læste min One Volume Edition på fire dage...det er sgu ret godt klaret af mig - taget i betragtning af, at det er mig vel at mærke...

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

Så tænk på dem der læser Harry Potter wink (mig)

Don Rosa sell-out. Sorry :-(