Tråd: Hvide handsker

Jeg skal spørge fra min far hvorfor at alle i Andeby går med hvide handsker?

The Master of the Mississippi

Sv: Hvide handsker

Fordi de ikke er sorte.. ;-)
Ej, det er det samme som, at vi har hår - vi har hår, de går rundt med handsker.. ikke?

Der gives en udmærket teori her, nemlig at de hvide hansker var nødvendige for at hænderne kunne skælnes fra kroppen i de sort/hvide tegnefilm. I de første film havde Mickey nemlig bare sorte hænder.

JAlbertsen skrev:

Der gives en udmærket teori her, nemlig at de hvide hansker var nødvendige for at hænderne kunne skælnes fra kroppen i de sort/hvide tegnefilm. I de første film havde Mickey nemlig bare sorte hænder.

Det lyder som en god grund. Meget bedre end det andet forslag.

The Master of the Mississippi

Jaja.. men jeg skulle jo sige noget, ikke? ;-)

"Pothole" McDuck skrev:

Han generaliserer nok i for stor grad (hvilket Egmont får ta på sin kappe da det er dem som ikke skiller mellom Duckburg og Mouseton), idet endene ikke dekker til sine hender - med mindre de går med heldekkende hvite overtrekksdrakter under sine vanlige klær. Det siste er høyst tvilsomt - selv om det selvsagt ville forklart hvordan endene kan gå uten benklær.

Jonas And skrev:

men jeg skulle jo sige noget, ikke? ;-)

Nej. Prøv selv at se om du kan finde det krav på http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=3046

Jonas And skrev:

Jaja.. men jeg skulle jo sige noget, ikke? ;-)

Nej det skal du da absolut ikke. Synes generelt det er frustrerende at mange mennesker på diverse fora har den opfattelse at det er vigtigere, hvor meget man siger, frem for hvad man siger.

...og om lidt er kaffen klar

peterfj skrev:
Jonas And skrev:

men jeg skulle jo sige noget, ikke? ;-)

Nej. Prøv selv at se om du kan finde det krav på http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=3046

hehe du kom mig i forkøbet

...og om lidt er kaffen klar

Nå, det havde jeg ikke lige tænkt på ..
Undskyld.

11 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2009-03-08 12:16:57)

Jonas And skrev:

Undskyld.

Du behøver ikke at undskylde. Jeg har vist set Mickey gå i bad med handsker i en Mouseworks-episode. Det er faktisk en god teori du har. For hvor ofte tager handskebeklædte figurer deres handsker af? Den anden er bare en realistisk teori, mens din er en akademisk teori.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
Jonas And skrev:

Undskyld.

Du behøver ikke at undskylde. Jeg har vist set Mickey gå i bad med handsker i en Mouseworks-episode. Det er faktisk en god teori du har. For hvor ofte tager handskebeklædte figurer deres handsker af? Den anden er bare en realistisk teori, mens din er en akademisk teori.

Mange gange tak skal du have. :-)

I dagens udgave af avisstriber på http://d23.disney.go.com/comics.html smider Mickey tøjet - og handskerne. Og ja, hans hænder er da lidt svære at se uden handsker.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

"Pothole" McDuck skrev:

mig bekendt at der da ingen af ænderne der går med handsker.

Death smiles at us all. All a man can do is smile back.

"that might not be some of that role model tight shit" wise words from 2pac

duck pride skrev:
"Pothole" McDuck skrev:

Nææh, men så skulle de jo også gå med sorte handsker. For ellers ville det jo ikke gøre en forskel smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:
duck pride skrev:
"Pothole" McDuck skrev:

Nææh, men så skulle de jo også gå med sorte handsker. For ellers ville det jo ikke gøre en forskel smile

men de går stadig ikke med handsker.

Death smiles at us all. All a man can do is smile back.

"that might not be some of that role model tight shit" wise words from 2pac

duck pride skrev:
soer5523 skrev:
duck pride skrev:

Jo, det gør de nu... eller det er vel i mousetown, eller hvad MMs by nu hedder, de gør det...

Give peace a chance!

asterix skrev:
duck pride skrev:
soer5523 skrev:

Jo, det gør de nu... eller det er vel i mousetown, eller hvad MMs by nu hedder, de gør det...

Bifigurene i andeby går med handsker - eller gør de... http://coa.inducks.org/story.php?c=W+OS++308-02

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!