Sv: Mine afviste historier

Det var så de Disney-historier jeg har lavet og (ikke mindst!) fået afvist i løbet af et år.
Det er også de første og sikkert de sidste jeg har lavet. Det værste er, at jeg har en
skuffe fyldt med historier, men så må jeg prøve at se, om jeg ikke kan bruge dem til noget andet.

Og nu skal jeg nok prøve at få svaret på alle jeres kommentarer, som jeg gerne vil takke for.
Det har været dejligt at få både ris og ros i stedet for bare "duer ikke!".

Why do I even bother?

Peter plyssen ser rigtig proffesionel ud, det med at han ikke pludselig ændrer sit udsende for meget, kan jeg lide det giver god dynamaik smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:

Peter plyssen ser rigtig proffesionel ud, det med at han ikke pludselig ændrer sit udsende for meget, kan jeg lide det giver god dynamaik smile

Det har da ikke en disse med dynamik at gøre.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Hvis Egmont ikke vil have dem vil jeg råde dig til at søge en anden udgiver. nogen må da slippe de historier igennem.

Mon ikke Egmont har noget eneret på at udgive Disney. Ved i hvert fald at G. Floy har haft problemer med at udgive DC historier fordi Egmont havde lavet en aftale med DC om at de skulle have første til at udgive deres historier, og hvis de bare overvejede at udgive historien kunne andre forlag ikke få lov.

Moggie skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Hvis Egmont ikke vil have dem vil jeg råde dig til at søge en anden udgiver. nogen må da slippe de historier igennem.

Mon ikke Egmont har noget eneret på at udgive Disney. Ved i hvert fald at G. Floy har haft problemer med at udgive DC historier fordi Egmont havde lavet en aftale med DC om at de skulle have første til at udgive deres historier, og hvis de bare overvejede at udgive historien kunne andre forlag ikke få lov.

Italien udgiver da uafhængigt af egmont, ikk'

Egmont har måske ikke en aftale med Disney omkring det italienske marked, hvis de overhovedet er inde på det (det går jeg udfra de er når du skriver sådan).

Man kunne måske forestille sig de også har nogle andre love og regler i forhold til sådan noget dernede, ligesom vi burde have det herhjemme, så vi undgår monopol på den måde.. (ligesom det monopol Danske Spil nu er ved at miste).

33

Det har været Disney Italia der udgav og fik produceret tegneserier i Italien i mange år - men flere af deres udgivelser trykker da D-kodede serier. Ligesom alle udgivere kan gøre.

D, I, H er vist de nuværende - Laver B stadig historier? Brasilien altså?

AC skrev:

Det har været Disney Italia der udgav og fik produceret tegneserier i Italien i mange år - men flere af deres udgivelser trykker da D-kodede serier. Ligesom alle udgivere kan gøre.

D, I, H er vist de nuværende - Laver B stadig historier? Brasilien altså?

Har egmonts ehapa-underafdeling ikke en særskilt kode? Eller er de stoppet? Eller er de overhoved begyndt?

Jeg forestiller mig at man skal have godkendt en synopsis for en historie, før det overhovedet kan betale sig at begynde at skrive manuskript og tegne scribbles. Eller er de indledende processer blevet skåret helt væk når man laver nye historier?

Jeg synes dine Peter Plys-tegninger er endnu bedre end dine andetegninger! En rigtig flot tegnet historie!

Give peace a chance!