Sv: Tegner i selv?

Andreas von And skrev:

Kan ISÆR lide sorteper. Han har nemlig det fjæs på som jeg elsker hos sorteper! big_smile

Tak for det! smile

Why do I even bother?

lillestyggeulv skrev:

jeg synes den er så god, kan specielt lide Anders, jeg synes der er lidt Barks over ham på dit billede..
har du egentlig ikke brugt lidt inspiration fra dette billede?

http://www.duckburg.de/images/big/kh0698.jpg

Tak for det! smile
Jeg er mere inspireret af Taliaferro når jeg skal tegne Anders, men hans udtryk på det billede du har postet er også godt.

Why do I even bother?

soer5523 skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
anden skrev:

Jeg sætter pengene på anders, intet kan standse ham når han er sur!

BEMÆRK! Anders er tegnet i taliaferro-stil, og mickey i gottfredson-stil. Og gottfredson som jo førnævnt er træner for mickey kan  spille kortene langt bedre end taliaferro som sørger for at anders' angreb ikke er så lange eller spændene men ret sjove. Dog har gottfredson mickeys angreb spændene, lange og sjove. Mickey er en klar vinder. Men når deres trænere skifter til Barks og Murry, vil Anders have en langt større force, og mickeys styrke bliver skåret ned, så Anders er tydelig vinder.

Du har ret i det med Mickey, men det med anders kan jeg ikke se. smile

Det er rigtigt mht Anders (taliaferro-stil), men Mickey synes jeg er en mere moderne stil.

Why do I even bother?

VoBo skrev:
soer5523 skrev:

BEMÆRK! Anders er tegnet i taliaferro-stil, og mickey i gottfredson-stil. Og gottfredson som jo førnævnt er træner for mickey kan  spille kortene langt bedre end taliaferro som sørger for at anders' angreb ikke er så lange eller spændene men ret sjove. Dog har gottfredson mickeys angreb spændene, lange og sjove. Mickey er en klar vinder. Men når deres trænere skifter til Barks og Murry, vil Anders have en langt større force, og mickeys styrke bliver skåret ned, så Anders er tydelig vinder.

Du har ret i det med Mickey, men det med anders kan jeg ikke se. smile

Det er rigtigt mht Anders (taliaferro-stil), men Mickey synes jeg er en mere moderne stil.

Hvis du lige tager en blåtrykskopi og derefter tegner øjnene om til de gamle øjne, vil du nok kunne se at anatomien og udtrykket er ægte gottfredson.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Smukt billede. Det eneste jeg ville kommentere på er ørene. De er lidt for aflange, synes jeg. Du kunne måske gøre dem lidt rundere. smile

My precious gold.

M.c.d.u.c.k skrev:

Smukt billede. Det eneste jeg ville kommentere på er ørene. De er lidt for aflange, synes jeg. Du kunne måske gøre dem lidt rundere. smile

Nej, der kommer mere bevægelse over billedet hvis de ikke er kuglerunde. Det kan jeg ret godt lide.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

M.c.d.u.c.k skrev:

Nej, der kommer mere bevægelse over billedet hvis de ikke er kuglerunde. Det kan jeg ret godt lide.

Tak for det, M.c.d.u.c.k.

Men KjartAn(d) har fuldstændig ret i det med ørerne. I bevægelses- og stress-situationer er det en god idé at hive Mickey lidt i ørerne.

Why do I even bother?