Tråd: Steen og Stoffer.

Efter Anders And og Andeby, så er Steen og Stoffer nok de sjoveste tegneserier der er lavet, men de produceres desværre ikke mere :-(
Hvis der er nogle der ligger inde med nogle bøger de gerne vil sælge er de velkommen til at kontakte mig, jeg har selv de fleste hæfter men mangler bøgerne.
Er der andre S&S’ister her på forumet??

Livet er hårdt, MEN uretfærdigt...

Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda!

Sv: Steen og Stoffer.

Har netop set et par af bøgerne her i en af århus forretningerne... skal jeg kigge efter en pris til dig?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Bare så du, Jebothy, ved det, bliver der sammen med næste Basserne blad, udgivet et Steen og Stoffer Jubilæumsblad (20 år) på 48 eller 52 sider (er ikke helt sikker på antal sider).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jebothy skrev:

Er der andre S&S’ister her på forumet??

Her!

Og du skal da selvfølgelig have The Complete Calvin and Hobbes! Jeg ønsker mig den i julegave, hvis der er nogen, der vil vide det... smile

PS: Jeg har set, at Pryds kalder sig "Spaceman Spiff Wannabee", så jeg går ud fra at han også er fan. Næ?

Du kan få "The Complete Calvin and Hobbes - Bill Watterson" til kun £49.95 leveret ved Play. Jeg har selv købt mit sæt der, det blev sendt fra Sverige og var pakket rigtigt godt ind.

Jeg synes det var et kup uden lige, man får et værk der i størrelse svarer til en kassette cbsv til 1/3 af prisen wink

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&a … tle=692462

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Har netop set et par af bøgerne her i en af århus forretningerne... skal jeg kigge efter en pris til dig?

Nej tak, jeg ønsker mig den komplette udgave i fødselsdagsgave, jeg viste ikke der var udkommet en yikes)

Før jeg ønsker løs ved konen, den er da på dansk ikke….

Mit engelsk kan ligge på kanten af et frimærke, jeg blev ikke klog på siderne i gav mig først dansk så engelsk.

Og Mathias, jeg køber helt sikkert næste blad fra basserne.

I aftes fik jeg i øvrigt fået forbud mod at læst Steen & Stoffer i sengen, min kone kan ikke holde ud at jeg ligge og griner en ½ times tid. (er det mon fordi det forlænger livet ?????)

Jebothy skrev:

Før jeg ønsker løs ved konen, den er da på dansk ikke…

Næh, den er på originalsproget.

Nå, jeg finder på noget andet at ønske mig den dag :-(

Ved i om den engang med tiden udkommer på dansk :-}

Jebothy skrev:

Nå, jeg finder på noget andet at ønske mig den dag :-(

Ved i om den engang med tiden udkommer på dansk :-}

Efter at have læst lidt af linkene man stødte på i denne tråd synes jeg at kunne forstå at dette er og bliver den eneste udgave og at dens oplag på 250.000 også bliver det eneste.

11

Alle S&S er jo kommet på dansk i de der bøger med de samlede udgaver. - og også i albums (alm. størrelse og søndagsside albums) - Jeg har læst samtlige - holder særligt af episoden med propelhatten og de mange om chokobomber og rumagent spiff, og de gange hvor steen er agent i film noir-stilen.
Genial serie - og jo, da jeg køber Basserne hver gang skal jeg også have næste nummer :-)

Supermule skrev:

PS: Jeg har set, at Pryds kalder sig "Spaceman Spiff Wannabee", så jeg går ud fra at han også er fan. Næ?

Næ. Eller, ehm, jeg mener: Jo! smile
Herlig serie. Jeg har ligesom Odgaard lige købt The Complete Calvin & Hobbes fra play.com -- billigt, hurtigt og uden problemer. Og uden så meget som en skramme fra postvæsenet.

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.