Tråd: En masse indlæg til salg - her!

Hej,
Jeg sælger ud af en masse indlæg, som jeg har haft liggende i et par måneder, som jeg nu sætter til salg..
Der er ingen fast pris, I skal bare byde - !

Dette har jeg til salg:
En Anders And-sprællemand (vist nok en julekalender!) - Klik her for billede
Grønspættebogen med en masse ''tingelingere''. - Klik her for billede
Klistermærker, gnubbemærker og en ''sæt-på-en-kop-mærke-med-Mickey-Mouse'' - Klik her for billede
Julekalendere - nogle er åbne, nogle er afrevet, én er hel, men halv, alle er halve - undtagen én!. Ved én af dem, er der til/fra-kort - Klik her for billede
Ande-spil, spillekuffert, ''Den Lille By på Prærien''-plakatspil, en ''trekantsting'', OL spillekuffert, ''Skat & Røver'' & Guldgraverspil - Klik her for billede
Anders And-hurtigtegner (forskellige tegne-figurer, du kan male på et papir!) - Klik her for billede
Tankelæserkort - Klik her for billede
Penalhus af plastic - Klik her for billede
Test dit vand - Klik her for billede
Mickeys gangetabel - Klik her for billede
Frimærker og postkort - Klik her for billede
Byg din egen strålepistol, robotten Vincent & lav dit eget ydre rum - [url=]Klik her for billede[/url]
Vitsbog, rød - Klik her for billede
Byg Joakims pengetank - Klik her for billede
Anders And-skoleskema - Klik her for billede
Kartoteks-kasse - Klik her for billede
En plakat i to dele - Klik her for billede
Nøglering & klemmepude - Klik her for billede

Så er det bare om at byde! :-)

Jonas - jonas-mejdal@hotmail.com

Sv: En masse indlæg til salg - her!

Det ville ha' været mega rart og nemmere hvis årstal og nummer kunne oplyses ved hver enkelt.
Må man spørge om du selv har taget alle de herlige indlæg ud?
Og til alle... oplever I også at billederne fra imageshack er utrolig 'tunge' at hente ned.
Min forbindelse fejler normalt absolut intet... men her tager det i nærheden af 2 minutter at hente hvert billede sad
Selvom billederne er i dejlig høj opløsning, burde det ikke ta' så lang tid???

Jeg aner ikke, fra hvilket årstal de kommer fra, og sådan noget. Og ja, jeg har selv taget alle de her 'herlige' indlæg ud - jeg interreserer mig ikke for indlæg, og mener bare, at de skal smides ud, hvis ikke, der er nogle, der henvender sig.

Når jeg klikker på billederne, tager det også et stykke tid, før de kommer frem. Ret irriterende!

Jonas And skrev:

Jeg interreserer mig ikke for indlæg, og mener bare, at de skal smides ud

Jamen jeg lægger da gerne skraldespand eller papirkurv til big_smile
Nå lad os komme igang med at byde...: 100 kr for hele molevitten!
Er deadline den samme som fastelavnsmaskerne??

Hvis man kan få penge for dem, skal de selvfølgelig ikke smides ud... ;-)
Ja, det er samme deadline. :-)

Nogle der er højere end 100,- ?

alicce skrev:

Og til alle... oplever I også at billederne fra imageshack er utrolig 'tunge' at hente ned.
Min forbindelse fejler normalt absolut intet... men her tager det i nærheden af 2 minutter at hente hvert billede sad

Det tager mig 10-15 sekunder pr. billede. Officielt er min forbindelse på 12 MB, men jeg har kun 768 RAM i min computer. Jeg ved så ikke hvad der betyder mest, Antal MB eller antal RAM?
(Det siges i øvrigt at sider på internettet ikke kan hentes hurtigere end med 2MB (i sekundet?), så hurtigere forbindelser har man kun glæde af når man multi-tasker. Mine internet sider kommer heller ikke hurtigere nu end da jeg "kun" havde 2 MB.)

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

alicce skrev:

Det ville ha' været mega rart og nemmere hvis årstal og nummer kunne oplyses ved hver enkelt.
Må man spørge om du selv har taget alle de herlige indlæg ud?

Brug det her, der kan du uploade direkte til forummet :

http://tinypic.com/

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Hans skrev:

Officielt er min forbindelse på 12 MB, men jeg har kun 768 RAM i min computer. Jeg ved så ikke hvad der betyder mest, Antal MB eller antal RAM?
(Det siges i øvrigt at sider på internettet ikke kan hentes hurtigere end med 2MB (i sekundet?), så hurtigere forbindelser har man kun glæde af når man multi-tasker. Mine internet sider kommer heller ikke hurtigere nu end da jeg "kun" havde 2 MB.)

Mon ikke du med "MB" i virkeligheden mener Mbit/s (Megabit pr. sekund), som (høje) hastigheder for datatransmission typisk måles i.

soer5523 skrev:

Brug det her, der kan du uploade direkte til forummet :

http://tinypic.com/

Det kan man også med imageshack.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

I har til klokken 16:00 i dag! -

11 Senest redigeret af Jonas And (2009-07-05 13:24:22)

Rå billeder? Den forstår jeg ikke.....!

Jeg overføre dem direkte fra mit kamera, og så ligger de i en mappe på computeren. Og så overføre jeg dem direkte til billeder fra ImageShack. :-)
Tiden er udløbet nu.. er det ok med 100,- i følge jer andre? Jeg har ikke forstand på det. wink

Alicce, så er de dine for 100,- - send en e-mail til jonas-mejdal@hotmail.com, så oplyser jeg kto.nr, medmindre du selv vil afhente. Jeg bor i Aulum på Jylland.

oledamgaard skrev:
Hans skrev:

Officielt er min forbindelse på 12 MB, men jeg har kun 768 RAM i min computer. Jeg ved så ikke hvad der betyder mest, Antal MB eller antal RAM?

Mon ikke du med "MB" i virkeligheden mener Mbit/s (Megabit pr. sekund), som (høje) hastigheder for datatransmission typisk måles i.

Hans, du kan i princippet modtage hjemmesider med så høj hastighed, som din internetforbindelse er, men det kræver så bare at afsenderen kan sende data afsted i mindst denne hastighed (gerne højere). Personligt er jeg ihvertfald glad for en høj hastighed, da video-streaming mm. kræver mere end 2 MBit/s, hvis det skal foregå i ordentlig kvalitet, og flydende.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

oledamgaard skrev:
Hans skrev:

Jo, det har du ret i! Sorry, my mistake!

madsj skrev:
oledamgaard skrev:
Hans skrev:

Hans, du kan i princippet modtage hjemmesider med så høj hastighed, som din internetforbindelse er, men det kræver så bare at afsenderen kan sende data afsted i mindst denne hastighed (gerne højere). Personligt er jeg ihvertfald glad for en høj hastighed, da video-streaming mm. kræver mere end 2 MBit/s, hvis det skal foregå i ordentlig kvalitet, og flydende.

Ja, det hjælper jo ikke meget at have en høj hastighed hvis afsenderen kun kan sende med en lav hastighed. Har antal RAM nogen betydning? Jeg har nemlig kun 768 RAM, selvom min forbindelse er på 12 MBit/s.
Det har du ret i, Mads! Selv om man sagtens kan se video-streaming med mindre end 2MBit/s, så skal man nok op på 4MBit/s eller mere for at få det optimale udbytte (har jeg læst et sted). Jeg startede med 256 KBit/s i sin tid og det gik fint med at se video-streaming selvom det ikke var optimalt.

Mushashi7 skrev:

Åh, det var bare fordi Hans nævnte at billederne loadede langsomt for ham.

Nej, det var nu alicce som sagde at han syntes at det gik langsomt. Det tog ham omkring 2 min. pr. billede, hvilket osse er meget langsomt. For mig tog det 10-15 sek. pr. billede, hvilket ikke er lynhurtigt, men absolut til at leve med.