Tråd: Rappet 14 (Åh nej)

Åh nej.. i dag har jeg modtaget Rappet 14, og I har taget et så irrelevant spørgsmål som mit med i bladet! I skulle skamme jer, skulle I. :-) Hehehehehe....

Sv: Rappet 14 (Åh nej)

Hvad var spørgsmålet da?

Give peace a chance!

''Hej Posty. Her er så mit spørgsmål. Hvorfor er Anders And en and? Og ikke foreksempel en gås? Venlig hilsen Jonas Mejdal Bøgild''.

HAHA! Den var god! Nu du siger du har modtaget det, tjekker jeg lige min postkasse big_smile

Andeby-centrum.dk

Hehehehe...! wink

Jonas And skrev:

Hehehehe...! wink

Postgangen mellom Danmark og Norge må gå tregt, jeg har i hvert fall ikke fått mitt Rappet #14 enda.

Nej Sigvald det har du ikke for du bor jo i en dansk koloni! Vær du glad for at du ikke bor i en af vores andre kolonier om Grønland! Der er post tiderne nok længere! smile

Lommelygte tyv!

Det er helt normalt at postgangen tager et par dage mere til Norge end til de lokale byer. Jeg mindes at både Brønshøj og Brønderslev plejer at modtage dagen efter at bladet er afsendt. Men denne gang var der folk i Allerød, Søllerød, Brønshøj og Aalborg Øst som fik deres blad lidt tidligere.

Ja, selvfølgelig trykker brevkassen de sære og sjove spørgsmål der kommer big_smile

AC skrev:

Ja, selvfølgelig trykker brevkassen de sære og sjove spørgsmål der kommer big_smile

Såsom: ''Hvem er Anders And egentlig?'' wink

AC skrev:

Det er helt normalt at postgangen tager et par dage mere til Norge end til de lokale byer.

Jeg mottok bladet i går (lørdag).

Jeg har endnu ikke modtaget Rappet, .. Er bladet til mig sendt?

12 Senest redigeret af Mathias Bøgh (2009-08-16 13:50:49)

AC skrev:

Det er helt normalt at postgangen tager et par dage mere til Norge end til de lokale byer. Jeg mindes at både Brønshøj og Brønderslev plejer at modtage dagen efter at bladet er afsendt.

Ja for satan! Kan se at kuverten er postet kl. 21 den 12, og jeg modtog bladet kl. 9 den 13.! Det havde jeg godt nok ikke regnet med!

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Rune J skrev:

Jeg har endnu ikke modtaget Rappet,

Har modtaget Rappet nu smile Det var fordi jeg har flyttet adresse, jeg havde faktisk forventet at de havde puttet det i den postkasse hvor den påstående adresse passede, men jeg fik det på min nye adresse.

Hvem i klubben skal jeg skrive til for at melde min adresse ændring?

Badet ser i øvrigt ved første øjekast rigtig godt ud!

14

Adresseændringer meldes til kassereren - lj-adressen som du kan finde under bestyrelsens adresser her på sitet.

Det er godt at *badet* ser godt ud - altid rart at komme i bad jo big_smile