Sv: Suzanne tilbage i AA&Co.! - eller hvad?

Jonas And skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
asterix skrev:

Nåh!... Havde glemt Suzanne kom med den begrundelse allerede dér smile

Ja, men den begrundelse på http://andeby.dk/Spil--Sjov/Suzanne/Spo … ander.aspx er ret fesen. Den på http://www.andeby.dk/Spil--Sjov/Suzanne … a-alt.aspx er mere seriøs. Men hvis det var det suzanne skulle tilbage for, så ville jeg trække min stemme på hende, hvis jeg kunne. Jeg stemte på hende for at få en der ville svare ordenligt på aa-spørgsmål - og jeg får en der snakker seriøst om potteplanter og kærlighed.

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der har tænkt sådan, og derefter blev skuffet.

Jeg ville med glæde trække min stemme tilbage, som du, Kjartan, for jeg ville også gerne have en brevkasse-redaktør, der kunne svare på nogle ordentlige AA-spørgsmål, jeg poster indimellem et spørgsmål eller to til Duckipedia-redaktøren - men har såmænd aldrig fået svar..

Nej, August, hvem mon..? :-)

Men Posty vil i det mindste svare ordentligt på vores spørgsmål.

Det er godt vi har ham, når Egmont ikke gi'r os det vi stemte på - men bare noget der hedder det samme, men er vidt forskelligt.

Glæder mig bare til at delytter til os.

Det eneste vi fik fra den gamle suzanne er navnet!

Mon Posty ikke burde få sig et job hos AA&Co.

(Åh, nej nu får posty sig vel en bruger her på ddfr.dk! wink)

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jonas And skrev:

Ja, men den begrundelse på http://andeby.dk/Spil--Sjov/Suzanne/Spo … ander.aspx er ret fesen. Den på http://www.andeby.dk/Spil--Sjov/Suzanne … a-alt.aspx er mere seriøs. Men hvis det var det suzanne skulle tilbage for, så ville jeg trække min stemme på hende, hvis jeg kunne. Jeg stemte på hende for at få en der ville svare ordenligt på aa-spørgsmål - og jeg får en der snakker seriøst om potteplanter og kærlighed.

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der har tænkt sådan, og derefter blev skuffet.

Jeg ville med glæde trække min stemme tilbage, som du, Kjartan, for jeg ville også gerne have en brevkasse-redaktør, der kunne svare på nogle ordentlige AA-spørgsmål, jeg poster indimellem et spørgsmål eller to til Duckipedia-redaktøren - men har såmænd aldrig fået svar..

Det er godt vi har ham, når Egmont ikke gi'r os det vi stemte på - men bare noget der hedder det samme, men er vidt forskelligt.

Posty er da ligesom Svinesen. Dvs. ingenting værd.

28

Post da jeres spørgsmål her i stedet for. Fik netop i går et meget interessant spørgsmål som jeg fluks satte i gang med at finde svaret på.

Prøv om i kan: I hvilken serie påstod onkel Joakim at han havde lært Bengali dengang han var i landet for at sælge landkort til Marco Polo?

Jonas And skrev:
Jonas And skrev:

Posty er da ligesom Svinesen. Dvs. ingenting værd.

Prøv at se det spørgsmål jeg sendte - jeg fik et fjollet svar - men bagefter fandt jeg ud af hvordan det rent faktisk var.

@AC:Var det ikke i historien om den stribede rubin?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

30

Nej smile

Jeg har lige læst den, men har glemt hvad den hedder... Er det ikke "Onkel Joakim begynder på en frisk"?... Jeg er desværre rigtig dårlig til Barkstitler, så det er nok titlen på en af de andre historier jeg har læst på det sidste...

Nå, jeg tror aldrig jeg har spurgt denne Posty om noget... Med undtagelse af hvis posty er det samme som FAQ? Der har jeg engang skrevet til dem om en fejl i en af duckipediaartiklerne (de havde kaldt Bilbremsebakken for sit gamle navn, Hestebremsebakken, i artiklen om Pengetanken), men først da jeg sendte kommentaren anden gang, blev det rettet.

Give peace a chance!