Tråd: Disney køber Marvel for 4 mia.

Ja, har I hørt nyheden. Disney køber Marvel for 4 mia. USD.
http://comicwiki.dk/wiki/The_Walt_Disney_Company
Der står lidt i bunden af denne artikel.

Mon Disney kan give det samme for superheltene som Marvel?
Jeg glæder mig til at se Spiderman-bladet med Disney-logo på!
Selvom jeg ikke køber bladet.

Men hvad mener I?

Andeby-centrum.dk

Sv: Disney køber Marvel for 4 mia.

Lillestyggeulv skrev:

Ja, har I hørt nyheden. Disney køber Marvel for 4 mia. USD.
http://comicwiki.dk/wiki/The_Walt_Disney_Company
Der står lidt i bunden af denne artikel.

Mon Disney kan give det samme for superheltene som Marvel?
Jeg glæder mig til at se Spiderman-bladet med Disney-logo på!
Selvom jeg ikke køber bladet.

Men hvad mener I?

Det bliver besværligt for kompletister som f.eks. frank, pludselig også at købe marvel-blade. Det føles altså underligt pludselig at skulle se titler som "Silver Surfer" "Fantastic Four" "Iron Man" "X-Men" "Spider-man" og især "Hulk" på inducks. Jeg tror ikke det vil gå godt. At de laver film om Hulk og Conan vil ikke være i Disneys ånd, og hvís det endelig var ville det  ikke være i Marvels ånd.

Jeg HÅBER at de ikke tager imod tilbuddet. Det er vejen til undergang for begge parter, og her mener jeg ikke den indtjeningsmæssige.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

jeg kunne forestille mig at de vil lave en udgave af spiderman specielt rettet til de 3-6 årige

dollerup skrev:

jeg kunne forestille mig at de vil lave en udgave af spiderman specielt rettet til de 3-6 årige

Og hvor spiderman  synger en startsang hvor han staver til sit navn, og han taler altid direkte til børnene, og samtidig lærer man om at læse, stave og tælle. tongue

Og det værste er at det ikke er løgn...

Jeg kan høre på Marvel-købere, at de ikke er glade. Jeg fandt en artikel på nettet, hvor kommentarene ikke var positive.

Andeby-centrum.dk

Jeg har aldrig været den store Marvel fan, men jeg kan nu godt forstå at det er svært at se det sammen...
Spiderman og Hannah Montana...Nej smile

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

7 Senest redigeret af Lillestyggeulv (2009-09-03 12:43:46)

Åh.. nej. Ikke Hannah Montana! ;-) Hun giver mig kvalme!

Andeby-centrum.dk

Haha. HAHAHAH.
Nej seriøst. Nej. Nejnejnejeneeej.
NEJ!

Nej.
Damn, nu har ordet nej mistet sin betydning.
Nå anyways, jeg er meget skuffet og jeg syntes ikke , at disney skal ind på de område.
sad

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

9 Senest redigeret af retro duckling (2009-09-03 14:23:18)

Ja der er ting jeg ikke syntes passer sammen og disney og marvel sammen lyder mystisk.

Men det kunne være sjovt at se spiderman bekæmpe hexia og bb wink

Jeg tror anders and og stålanden er den samme hmm

Nu kunne man jo godt forestille sig at grunden til at Disney vil opkøbe Marvel, er fordi at selskabet er en pengemaskine som den er. Altså vil de forsat udgive bladene under samme titler, også stadig som en del af Marvel. Eneste forskel ville højest sandsynligt være et disnet ikon gemt eller andet sted på bagsiden, så småt at man næsten ikke ser det...

11

Jeg må nok indrømme at jeg tror det mere er filmene der er gunden til en evt. fusion - ikke tegneserierne, for dem er der sandsynligvis ikke mange penge.

Moggie skrev:

Nu kunne man jo godt forestille sig at grunden til at Disney vil opkøbe Marvel, er fordi at selskabet er en pengemaskine som den er. Altså vil de forsat udgive bladene under samme titler, også stadig som en del af Marvel. Eneste forskel ville højest sandsynligt være et disnet ikon gemt eller andet sted på bagsiden, så småt at man næsten ikke ser det...

Er ret enig. Slå koldt vand i blodet! Jeg regner med at Marvel fortsætter som det er, pengene havner bare i sidste ende i Mickeys lomme.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Mit gruscenarie er, at Disney indsætter retningslinjer om at der ikke må være vold i Marvel, og at Batman så skal tale fornuft med Jokeren... (Er Batman for den sags skyld en Marvel-figur?)... Jeg ser også for mig som en anden Nostrildamus, at Spiderman får sig en kat, der hedder Nuser, som godt kan lide at drikke XXX Limonade.

Give peace a chance!

Batman er DC (!!!)

15 Senest redigeret af dollerup (2009-09-03 19:55:46)

det  der er penge i er - skoletasker,drikke dunke, klistermærker, spiderman dukker mm... det er det de små børn vil ha...

i fodbold tjener de heller ikke penge på selve spillet men den kæmpe bunker af trøjer og andet med klub logo på.. det er det der giver kassen

Men whatever, der er jo stadig DC.

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

anden skrev:

Men whatever, der er jo stadig DC.

Jeg forstår det godt. Det svarer til at sige at Snurre Snup er en Disney-figur.