Tråd: Hall of Fame - Don Rosa, nomineret til Orla Pris.

Hej.
Nu vil der blive nomineret Orla priser. Dette er for at få børn til at læse mere, som led i en kampagne. Der er 4 kategorier: Billedbøger - Ungdomsbøger - Børnebøger og Tegneserier.
Der er nomineret ti tegneserier og en af dem er, Hall of Fame - Don Rosa. Så derfor vil jeg opfordre alle til at stemme på den, hvis du bare kan lide bogen, eller du synes Egmont fortjener en pris. Sådan en pris, kan jo også give dem lysten til at måske udvide serien (bare et gæt) eller begynde en ny bogserie når Hall of Fame slutter (alt dette er bare et gæt)
Men hvis du vil stemme, skal du bare klikke på linket herunder:
http://www.dr.dk/zoom/orla/orlaprisen.html
Så håber jeg bare linket virker.

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Sv: Hall of Fame - Don Rosa, nomineret til Orla Pris.

Så har jeg netop givet min stemme - på Hall of Fame selvfølgelig!

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Lige et råd til de få, der, ligesom jeg, havde sat win xp (windows fisher price) til at blokere pop-up-vinduer - det skal slås fra, for at linket til orla virker.
Synes det er fint, denominerer bogen (serien?) til en pris. Håber den får den.

- Nu har jeg osse stemt på DR bogen (hvis det at stemme,bare er at bladre bogen igennem?)

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Nu har jeg osse stemt på DR bogen (hvis det at stemme,bare er at bladre bogen igennem?)

Nej, så har du ikke stemt. Når du får et billede af bogen frem, kommer der en knap frem øverst til højre, hvor der står stem...

Hvis nogen har en adresse på de folk der har lavet den pris/side - så burde man skrive til dem og gøre opmærksom på at det ikke er alle der ejer en toptunet ny computer - der er jo ingen ældre pc'ere der kan klare det omfangsrige program med stemme, billede og grafik der er brugt til den afstemning - der burde laves en alternativ afstemningsside, hvor vi almindeligt døde kunne gå ind.
Ja, Hans, du bliver nødt til at gå derind igen... selvom orla har en halvirriterende stemme (men sådan lavede Ole Lund Kirkegaard ham vel).

selvom orla har en halvirriterende stemme

Jeg stemte heldigvis uden lyd. Lidt forvirrende sida at finde rund i i starten, og så gik der meget langt tid før siden var loadet færdig...

Jeg synes slet ikke, jeg kunne komme frem til der, hvor man skal afstemme... I det hele taget synes jeg ikke, siden fortæller, at man kan stemme der overhovedet... Men måske fortæller Orla det -- jeg har ikke lyd på min maskine for øjeblikket, så det hørte jeg ikke. Men som sagt fandt jeg ikke frem til afstemningen... Jeg fandt frem til bunken med tegneserier og til Hall of Fame, men når jeg klikker på den, samler Orla den bare op og stiller sig til at ævle løs i en uendelighed... Måske fortæller han om en hemmelig kode, som man skal indtaste på tastaturet for at stemme? wink

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Endnu et argument for at gøre brugerfladen lidt mere venlig... - det er ikke alle der har lyd på deres pc :-)

det er ikke alle der har lyd på deres pc :-)

Nææ... Men er det ikke også lige meget?
Jeg gad da ikke engang tænde for lyden på min computer, og jeg fik da afgivet min stemme alligevel...

Jeg stemte også uden lyd. Pryds, du skal bare vente en 10 sekunder så viser Orla dig bogen, så skal du klikke på stem (lige overover bogen), der skal du indtaste navn, og e-mail, skrive hvad du synes om bogen, og til sidst give den point (selvfølgelig 10), og så skulle den være der.

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem