Tråd: "mulighed for at undgå forum"

Jeg vil gerne spørge, om der mulighed for at slå de forskellige "forum´s" fra ?

Hvem kan svarer på livets største spørgsmål :
Hvorfor er VI her og hvor skal VI hen ?

Jeg er her, fordi jeg har en "hobby" der hedder "Anders And",øge min samling og finde lægmænd, der kan hjælpe mig videre, men jeg tror, at der er nogen er her
for "at blive set"

Jeg bliver pisse træt af at læse "svar" på div. forum´s, hvor folk citerer 4-5
tidligere indlæg.........STRAM JER OP........

Sv: "mulighed for at undgå forum"

Sjovt du lige nævner det, for jeg skulle lige til at skrive en besked, hvor jeg vil bede folk om at lade være med at citere 100 gange mere end de selv skrive. Det kan være billeder, lange indlæg (fx start-indlæg) og mange indlæg i indlæg. Det er ligegyldigt fyld, for man har jo læst det en gang.

Derfor: Lad være med at citere i det uendelig. Brug funktionen med varsomhed og citer netop den sætning, du vil kommentere. Folk ved jo godt, at man svarer på de forrige indlæg, derfor behøver man ikke at citere dem.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Det skal ikke ske igen

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Har selv set at folk som den første person svarer på et indlæg, og så citerer de selve debattens start.. Det har jeg undret mig lidt over. Men jeg lader mig egentlig ikke genere af det. :-)

peter christensen skrev:

Jeg vil gerne spørge, om der mulighed for at slå de forskellige "forum´s" fra ?

Hvis du mener for de enkelte brugere, så er svaret nej. Hvis du helt vil fjerne dem, skal du nok foreslå det på næste generalforsamling.

synes også at det er lidt irreterende at der er nogen der citere meget. Hvis der har været mange indlæg så synes jeg det er godt at citere, så de andre ved hvilket indlæg man referere til.. Men dem der citere alt og alle kunne måske godt skære lidt ned.
Men på den anden side så kan man jo bare lade vær med at læse det, hvis man har fuldt med i debatten, og der med springe over det citerede. Men nogle gange citere man jo også fordi man har en holdning i forhold til en anden, som så er den man citere.

Death smiles at us all. All a man can do is smile back.

"that might not be some of that role model tight shit" wise words from 2pac

duck pride skrev:

Men på den anden side så kan man jo bare lade vær med at læse det, [...]

Jo, men det fylder frygtelig meget på skærmen. Spildplads.

Eksempel: I dette tilfælde nøjes jeg med at citere netop den sætning, jeg vil kommentere i stedet for at citere hele indlægget.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Kunne billedcitering ikke fungere som på den gamle side? Sådan at img bliver erstattet med url i citarer?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!