Tråd: salg af diverse

Hej...

har en del tegneserier som nedenstående liste viser som jeg gerne vil sælge... men ved ikke hvad det kan indbringe nogen der kan give mig nogle standardpriser??

bud er selvfølgeligt også velkomne...

har flg:
ca. 1000 anders and blade - primært fra ca 1998 og frem... der er vist enkelte årgange i blandt..
ca 100 jumbobøger... en del fra 200 og frem til 240 ca...
ca 500 basseblade primært fra ca 2002 og frem til nu... med hele årgange...
samt diverse øvrige tegneserier... heriblandt "tykke jumbobøger"...

generelt er det meste i meget fin stand - normalt kun læst en gang..

mvh
peter jensen

Sv: salg af diverse

Er der mange dubletter imellem?? for ellers passer antal og årstal ikke rigtigt sammen, der går 52 anders and på en årgang og 26 basserne på en årgang.

hej... nej ingen dubletter...

mht anders and passer antallet... men der er også en del tidligere... - men "rigtigt mange"  efter 1998...

mht. basserne har jeg nok ikke helt så mange så... (de er opmagasineret hos mine forældre så kan ikke lige tælle)...

men så er det måske 200 eller lidt flere...

igen også ældre numre, men igen flest af de nye,..

generelt vil jeg også gerne bare have normale styk eller årgangspriser...

mvh
peter

Jeg sakl med det same sige at jeg ikke har den store viden omkring hvad man kan få hos antikviater, men hvis man går udfra priserne på qxl så ligger basserne nok på 1-2 kr. stykket. Gamle og/eller særligt pæne kan godt koste mere.
Prisen på anders and blade svinger meget alt efter årgang og stand, i antiviater liger prisen omkring 2 kr stykket for nyere blade (1980-) men standen af disse er heller ikke den pæneste. på qxl har jeg fornyligt set hele årgang sat til salg for 150 kr.
Jumbo bøger er nærmest en helt videnskab at pris sætte for her spiller det også ind hvilket oplag det er. Men mon ikke Berti vil kunne svare dig på dette, han kunne måske også være en mulig aftager. han er nærmest en tegneserie støvsuger smile

tak for svaret...

men hvem er denne berti du omtaler???

mvh
peter

Berti Stravonsky, en bruger her på forumet. Køber tit kæmpe samlinger.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

"tykke jumbobøger” ?

1. Hvor mange?
2. Hvilken

Livet er hårdt, MEN uretfærdigt...

Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda!

øh... ca 10 stk... kan desværre ikke huske hvilke... og de ligger hjemme hos mine forældre... sad

(-Peter-) skrev:

øh... ca 10 stk... kan desværre ikke huske hvilke... og de ligger hjemme hos mine forældre... sad

Kære alle.

Berti følger med fra sidelinien, men lige her er han ikke så interesseret. Keep it up, guys.

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk

fik stadig ikke svar...

hvem er han...

webmaster eller hvordan... er ny på sitet..

/peter

Berti er DDFr & Qxl’s svar på ”den jyske købmand” , en fine en at kende hvis man mangler et AA-blad eller lignende, han ligger inde med en milliard blade og bøger (eller noget i den retning).
Jeg personligt har kun gode erfaringer med Berti, har købt lidt ved ham, meget fair angående priser.

Livet er hårdt, MEN uretfærdigt...

Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda!