1 Senest redigeret af A. And (2010-09-14 21:37:22)

Tråd: Don Rosa tegning til salg for 400 inkl. forsendelse

.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Don Rosa tegning til salg for 400 inkl. forsendelse

300 kr!

310 kr!

The Master of the Mississippi

4 Senest redigeret af DanielB (2010-08-02 17:15:48)

350 kr!

Foregår auktionen kun her eller modtager du osse mails?

355 kr

"Pothole" McDuck skrev:

355 kr

Ej come on!

Skal jeg så byde 355 kr OG 50 øre!!

Tja hvorfor ikke....  smile

356 kr!

Tak for budene :-)

Nej, jeg modtager ikke mails, det forgår kun her. (eller skal vi sige jeg modtog et bud på 400,- over mail? :-D)

357 kr

Har du en mindste pris på tegningen, hvilke andre tegninger er det du har ellers?

Kommer Göteborg-tegningen også på auktion?!

Nope, ved ikke hvad den er værd. Den med højeste bud lørdag aften er vinderen, så må vi se hvor meget det løber op i.

Jeg kan simpelthen ikke huske hvilke andre jeg har, men der er en del. Efter at have købt og fået har jeg da anskaffet mig en lille samling, men tror ikke jeg vil af med dem alle på én gang. Jeg har jo også kun fundet denne indtil videre. Det går ikke så hurtigt med at rode gennem bunker og kasser.
Jeg véd dog at jeg har en ganske flot fuldfigurs Anders And, som ser lidt bedre ud en den normale 'convention'-tegning. (det er kun Anders And, uden baggrund, så der kunne kæles lidt mere for detaljerne). Fik den lavet af Don i Göteborg til en ven, han og jeg blev dog uvenner og han fik den aldrig. DR skrev dog ikke 'til xxx', hvorfor ved jeg ikke. Når jeg finder den, vil den også ryge til salg herinde. Vil dog overveje at have mindstepris på denne.¨

Hilsen Peter

JAlbertsen skrev:

Kommer Göteborg-tegningen også på auktion?!

Ikke den som var dedikeret til mig wink Kan du da godt lide den?

15 Senest redigeret af A. And (2010-08-03 17:52:56)

*Slettet*.

Pethole har vundet. Da jeg gerne ville sælge for 400 inkl. forsendelse, svarer det til Petholes bud. Har sendt ham en mail.

Tak folkens.

Okay, indrømmet det her bliver jeg lidt sur over, men der er over 4 dage til lørdag hvor du sagde auktionen sluttede og så stopper du den nu uden at give nogen form for advarsel, jeg føler mig sgu lidt snydt!

17 Senest redigeret af A. And (2010-08-03 18:10:43)

Det må du undskylde DanielB, det virkede bare ikke som om der var den store interesse, og kom også i akut pengemangel her tidligere på dagen. (hvilket er derfor jeg håber på en hurtig handel med Pethole). Kan godt se urimeligheden. Jeg føler faktisk virkelig at have snydt dig, tænkte ganske enkelt ikke over det, følte bare lige pludselig at jeg ikke kunne vente længere. Det var dumt.

Nu må vi se om jeg kan finde nogle af de andre tegninger jeg har. Du har vel heller ikke ubegrænsede midler :-)

Nej det har jeg ikke, men det er trods alt ikke hver dag man får tilbudt en Don Rosa tegning..

Nuvel jeg bider i det sure æble, og lader dig få en hurtig handel Pothole..

Men er det muligt jeg evt. kunne få en af tegninger tilbudt før du sætter den på auktion samt den pris du tænker? som en slags forkøbs ret