Tråd: Ande tegning af Kari Korhonen

Hej. på komiks fik jeg lavet en tegning af Kari Korhonen, som jeg godt kunne tænnke mig at vide, hvad er værd.

Billede: http://img686.imageshack.us/i/dscn0002w.jpg/

PS: jeg vil ikke sælge den, kunne bare god tænke mig at vide hvad den er værd  smile

MVH. David Flyckt

2 Senest redigeret af AC (2010-08-24 14:19:50)

Sv: Ande tegning af Kari Korhonen

Er sådan personligt glad for at du ikke vil sælge, for det gør lidt ondt et eller andet sted inden i mig når folk sælger gaver, en anden har lavet til dem personligt. Jeg ved at f. eks. Don Rosa ikke har noget imod det, når det er en tegning han har lavet til en amerikaner der til en messe har betalt ham for en tegning - men jeg ved ikke hvordan Kari ville have det med det, og det kan du og andre vel også for så vidt være ligeglade med.

Når det er sagt er sådan en flot og hurtig stregtegning nok svær at sætte værdi på - en originalside af Kari ville indbringe mere - fordi den er lavet mere grundig end sådan en hurtig skitse her... affektionsværdien og mindet om køen og hvordan Kari var overfor fansene til Komiks er nok mere værd.

Hvis jeg fik tilbudt at købe den ville jeg nok give mellem 50-120 kr. for den... smile

"The way to get started is to quit talking and begin doing" - Walt Disney

ok mange tak AC.

Vanli den er mindt 100.000 kr. værd for mig big_smile  stod jo dog selv og så da han tegnede den, så jeg er rigtig glad for den smile

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Vanli den er mindt 100.000 kr. værd for mig big_smile  stod jo dog selv og så da han tegnede den, så jeg er rigtig glad for den smile

I can imagine tongue
Jeg ville ønske jeg selv havde været til festivalen... Det var oven i købet kun et par kilometer fra hvor jeg bor, men jeg var "desværre" i Paris...

...Var Daan Jippes der ikke også? smile

Jo, Jippes var der, men det betød ikke, at man var garanteret en tegning. Hans tilstedeværelse var lidt hullet.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Bedømt kun ud fra vores oplevelse på komiks vil jeg nok sige at Kari Korhonens og Daan Jippes' commitment overfor deres fans er noget forskellig...

Ja okay...
Jeg undrede mig nemlig lidt over, hvorfor der blev talt så meget om Kari Korhonen i forhold til Daan Jippes fra Komiks, men hvis det foregik på den måde, kan jeg godt forstå hvorfor.

Bevares - os der fik tegninger af Daan var glade for dem - og han og Freddy Milton er helt kanon til at supplere hinandens tegninger, for de har prøvet det før. Men flere ventede længe og gik skuffede hjem uden autograf eller tegning. Det er blot fakta.

Ja, det er rigtig surt at stå i så lang tid, og så måtte gå skuffet derfra.
Så skulle man hellere have stoppet flere mennesker til køen, så alle fik en lille fantegning.

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

11 Senest redigeret af Vanli (2010-08-24 19:38:25)

AC skrev:

Bevares - os der fik tegninger af Daan var glade for dem

Ja det kan jeg godt forstå smile
(Ved ikke hvordan du læste mit svar, men det var ikke på nogen måde ment som kritik af Daan Jippes.)

Jeg var også selv til Komisk smile jeg fik også en tegning ligesom dig, bare med Joakim von and big_smile angående Dan jippers, har jeg åbentbart ikke til stede da han har været der, for har desværre ikke fået hverken set eller mødt ham...

Jeg er og ville altid blive andefan<3

13

Han havde sin egen stand ved siden af DDF(R)'s stand - men talte ikke hvor mange timer han sad der - kommer jo heller ikke rigtig mig ved. Mit indtryk af at han lige så meget var på messen for at mødes med forlagsfolk, sælge egne albums, deltage i foredrag og paneldebat og for at sælge originalsider.

14 Senest redigeret af David F (2010-08-25 18:32:31)

Nanna98 kunne du lægge et billede af den ud hvis det er? jeg vil gerne se den  smile

MVH. David Flyckt

AC skrev:

Han havde sin egen stand ved siden af DDF(R)'s stand - men talte ikke hvor mange timer han sad der - kommer jo heller ikke rigtig mig ved. Mit indtryk af at han lige så meget var på messen for at mødes med forlagsfolk, sælge egne albums, deltage i foredrag og paneldebat og for at sælge originalsider.

Hvad solgte han så en original tegning for?

16

Tegningerne han tegnede i vores bøger og albums kostede ikke noget - men hvis du mener originalsiderne, så tror jeg næsten de lå i samme prisleje som comicart og comicgarden tager.

Den unge samler skrev:

Nanna98 kunne du lægge et billede af den ud hvis det er? jeg vil gerne se den  smile

Det ville jeg da meget gerne, jeg skal bare ha' taget et billed og få lagt det ind smile hvis jeg ellers kan finde ud af det tongue

der er en guide i billedvisning i den øverste tråd under seriemarkedet  smile

MVH. David Flyckt

Okay smile